Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Islandshäst Funderar en hel del på mitt träningsupplägg av min isis. Nu är han bara 4 år, började ridas i maj. men eftersom han är så ung har jag...
Svar
3
· Visningar
1 521
Senast: skuggi
·
A
Islandshäst Jag har importerat en häst från island som jag ska ta föl på, vad måste jag då göra för att få göra det???? Visst måste väll hästen...
Svar
1
· Visningar
1 424
Senast: iller
·
A
Islandshäst Kan man rida o tävla vanlig klassisk dressyr på en islandshäst :confused: Hur höga klasser är det isåfall rimligt att tänka sej man kan...
Svar
10
· Visningar
2 014
Senast: Trassla
·
B
Islandshäst Ni som är ute och tävlar sommartid, vad har ni tänkt arbeta med under vintern för att förbättra resultaten till nästa säsong? Själv så...
Svar
17
· Visningar
1 862
Senast: turbofling
·
M
Islandshäst Vet inte alls vart jag skall lägga denna fråga- men eftersom hästen är islänning så prövar jag här. Om en häst tar kortare steg med...
Svar
8
· Visningar
1 797
Senast: skuggi
·
B
Islandshäst Kan jag som är 8 år klara av en islandshäst, med pappas hjälp ibland . Kan min pappa också rida då, han är lång. :banana: millan
Svar
14
· Visningar
3 873
Senast: javill
·
Islandshäst Gaedingakeppni-SM & Breaders! Nu har vi kommit hem från final-dagen på Sörgården! HU, vilket väder det var! +5 och regn. 16 ekipage...
Svar
5
· Visningar
2 398
Senast: Betsy
·
A
Islandshäst Hur skulle ni rida för att förbättra tölten när den blir travaktig.. Alltså vad kan det vara som är fel och hur ska man åtgärda det...
Svar
12
· Visningar
2 354
Senast: Moniq
·
B
Islandshäst Var intresserad av en mer dressyr modell och hittade denna sadel. Nu undrar jag om någon har en sådan och hur är den att rida i? Jag har...
Svar
5
· Visningar
2 220
Senast: fjodur
·
A
Islandshäst jag ska nu börja longera min häst ca 2ggr i veckan med halsförlängare så att han ska hitta formen utan mig på ryggen :smirk: Bra el...
Svar
15
· Visningar
2 273
Senast: AlexH
·
Islandshäst Någon som vet vart man kan beställa en sådan islandssadel? Har letat över allt men hittar bara hopp och dressyr sadlarna. Har hört att...
Svar
4
· Visningar
2 041
Senast: Vala
·
A
Islandshäst jag då har vi gjort det även om det inte gick så bra men 17 va jag var nervös el blev det iallfall när jag stod i collecting ring ...ja...
2
Svar
28
· Visningar
2 933
Senast: AlexH
·
A
Islandshäst .....har idag tagit sin ände. Efter 4 års väntan har jag idag suttit på honom för första gången. Innan sommaren for jag ju av med...
2
Svar
24
· Visningar
3 393
Senast: Anne
·
K
Islandshäst Jag har märkt att en del islänningar hellre vill tölta än att trava. Varför det? Det är ju svårare att tölta. Hur gör man för att få en...
Svar
10
· Visningar
1 854
Islandshäst Nordligaste banan för islandshästar NSD
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: tottenham
·
S
Islandshäst Jeg har allerede èn kjempeflink forrytter (medryttare), en venninne av meg som rir Bjartur to ganger i uka. Nå har jeg fått tilbud om...
Svar
3
· Visningar
1 383
Senast: sleepy
·
G
Islandshäst Måste bara berätta att det kommit en ny islandssadel från Wintec!!! Var o hämtade den igår och den verkar mycket lovande.... Kort (ca...
Svar
16
· Visningar
3 726
Senast: Vala
·
A
Islandshäst .....kan man rida islandshäst i westernsadel, klart man kan, men jag menar i tölt och pass??? Om man nu hittar en sadel som passar menar...
Svar
5
· Visningar
1 758
Senast: Amelia
·
B
Islandshäst \"Inbiten grissepassare\"... Hej! Jag har tagit en häst på foder ganska kort tid för att rida till den, för jag tyckte så synd om den...
Svar
15
· Visningar
2 067
Senast: iller
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp