Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Islandshäst Det är så mycket jag undrar om dom små söta trollen men det finns ingen häromkring jag kan fråga! Så jag skriver lite här istället och...
Svar
14
· Visningar
2 234
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Har själv tävlat i helgen, och undrar lite över hur domarna sätter poängen. Jag tror att jag har förstått så pass mkt att takt kommer...
2
Svar
30
· Visningar
4 524
Senast: josse
·
F
Islandshäst Jag måste bara fråga eftersom det till vårat stall har kommit en kille från Island (han hyr en egen del på 20 boxar) som har en del...
2
Svar
21
· Visningar
4 360
Senast: Korven
·
J
Islandshäst Hejhej allihopa! Undrar en liten grej här, som jag hoppas någon kan svara på. Undrar om jag tävlar nu i höst kan jag kvala på de poängen...
Svar
13
· Visningar
1 849
Senast: Juvelflickan
·
J
Islandshäst Premiärtävling för mej och Pållan till helgen i lätt fyrgång. jag har förstått att takten är det som domarna först dömer på men...Nu...
Svar
4
· Visningar
1 939
Senast: josse
·
J
Islandshäst Hejsan! Kom och tänka på en sak igår när jag satte mig ner för att skriva i en tävlingsanmälan. Jag tävlade i våras då jag tävlade F3...
Svar
2
· Visningar
1 635
Senast: Brolinskan
·
H
Islandshäst I går började jag på islandshästridskola! Jag red en 6-årig valack som gärna travade. När vi töltade gick han i långsamt tempo och om...
Svar
2
· Visningar
2 083
Senast: Hermione
·
L
Islandshäst Hur grovt musklade är hingstars halsmuskler i jämnförelse med valacker? Jag tycker att min 6 årige valack har så spinkig hals, detta kan...
Svar
4
· Visningar
2 098
Senast: josse
·
A
Islandshäst Jag har fått hem ett super fint sto från islands...Mycket fin stam otroligt fin galopp och tölt..Jag skulle nu vilja ta vara på dessa...
Svar
12
· Visningar
2 714
Senast: josse
·
Islandshäst Igår ringde de från SIFs kansli och meddelade att SM i Gaedingakeppni blir inställt pga för få deltagare. Likadant var det förra året...
Svar
4
· Visningar
2 265
Senast: Freyr
·
Islandshäst Jag skulle behöva lite råd!!! Har ett 8-årigt sto som jag funderar på att visa nästa år. Till saken här dock att hon blev inriden förra...
Svar
5
· Visningar
2 243
Senast: Vala
·
A
Islandshäst jag har då väldigt svårt att bestämma mig om jag ska ställa han på vila el inte och när jag ska ställa han :confused: Hur ska du göra...
2
Svar
22
· Visningar
7 707
Senast: Vala
·
S
Islandshäst Är det bara jag som inte kan komma in på Ófeigurs hemsida? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 981
Senast: Rolle
·
Islandshäst Använder man boots när man rider pass. Hur gör man när man tävlar femgång? Tack :crazy:
Svar
6
· Visningar
2 643
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst "Gel-pute-salen" som jeg tidligere har pratet om, fikk jeg prøve igjen i dag, og denne gangen fikk jeg ridd Bjartur svett...
Svar
2
· Visningar
2 104
Senast: sleepy
·
S
Islandshäst Nå har jeg prøvd Top-Reiter bomløs. Jeg likte godt å ri i den :) Men til tross for cutback gikk den harde kanten foran nedi manken til...
Svar
6
· Visningar
2 348
Senast: skuggi
·
Islandshäst Hej! Ófeigur arrangerar, som många säkert vet, en gaedingakeppni nästa helg, 23-24 augusti, och jag undrar om någon mer ska dit? :)
2
Svar
25
· Visningar
4 167
Senast: Betsy
·
X
Islandshäst western med sin islänning?? :confused:
Svar
10
· Visningar
3 022
Senast: Imladris
·
S
Islandshäst Jeg holder på å bli sprø av å lese om saler og bomvidder og vinkler og setestørrelser og ullstopping og syntetstopping og puter (bossor)...
2
Svar
34
· Visningar
7 561
Senast: Balderum
·
S
Islandshäst Jeg har sendt mail til de som selger pioneer-salene, og fikk vite at den videste bomvidden var 116 grader!!! :bump: Da trenger kanskje...
Svar
5
· Visningar
2 668
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp