Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning gnagg-ML-1400347-ML-
Svar
0
· Visningar
1 303
Senast: Tomaten
·
S
Hoppning Jag tycker det är kul att hoppa, (men hoppar max 70 cm på bana, har någon gång provat ett enstaka hinder på ca 80 cm). Det spelar ingen...
Svar
11
· Visningar
2 096
Senast: Janni
·
  • Låst
Hoppning jag ska ev. tävla i hoppning i vår, med en c-ponny. behöver tips vad jag behövertänka på. :banana:
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: Snuffsan
·
P
Hoppning Läste tråden av Gunvor och alla inlägg. Man kan konstarera att många sett dålig ridning och mkt användane av spö mm på tävlingar och då...
Svar
10
· Visningar
2 091
Senast: veronican
·
Hoppning Jag vet att distrikten har olika regler men är det någon som vet... Vi rider fyra, en junior i div. II. Är det tillåtet att låta...
Svar
5
· Visningar
1 510
Senast: trazel
·
R
Hoppning gnagg-ML-1390692-ML-
Svar
0
· Visningar
1 397
Senast: Rianimare
·
S
Hoppning Hur länge är ponnyn ungponny, och om man har nollat två Lc tex 2003 och startar i vanliga avdelningen, måste man nolla två Lc igen då år...
Svar
9
· Visningar
1 820
Senast: gonkan
·
E
Hoppning Hur långt ifrån hindret ska man lägga den nu igen ungefär ? hindret är ungefär 1 m. JAg måste träna upp min avståndsbedömning nämligen...
Svar
2
· Visningar
1 797
Senast: josse_horses16
·
G
Hoppning får ja tävla me detta träns ?
Svar
9
· Visningar
2 017
Svar
0
· Visningar
1 413
Senast: Happimess
·
M
Hoppning Hej Min kompis har en sommar häst ett russ!! :bump: nu behöver hon råd om hoppning :confused: Hon vägrar eller går över dom även om...
Svar
5
· Visningar
1 770
Senast: Domaren
·
M
Hoppning Hej jag har en fråga :bump: Hur gammal måste en häst va för att få tävla :confused: Min kommpis häst är 3,5 år får han tävla...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Splittan
·
W
Hoppning de 4 bästa lagen går vidare till finalen.. så mycket kan jag.. men vilka e det dom möter?? jag har uppfattat det som att det är typ 16...
Svar
1
· Visningar
1 722
Senast: trazel
·
Hoppning men..jag är lite smått efter här..är det alldeles helt nya regler för hoppning som gäller nu? det som jag lärde mig för ett eller två år...
Svar
8
· Visningar
1 842
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Hoppning tavling-ML-1351820-ML-
Svar
0
· Visningar
1 765
Senast: Speedster
·
M
Hoppning gnagg-ML-1350644-ML-
Svar
0
· Visningar
1 826
Senast: MIRABELLE
·
J
Hoppning Hur gick det?? Vilka vann? Finns det några resultat på internet?
2
Svar
31
· Visningar
4 024
Senast: Melle
·
T
Hoppning gnagg-ML-1348963-ML-
Svar
0
· Visningar
1 716
Senast: Tomaten
·
M
Hoppning Jag är ingen hoppryttare precis, utan det är mer dressyren som är min grej. Men nu ska jag ut och tävla lite som klasser med en arab som...
Svar
11
· Visningar
2 429
Senast: Fiorano
·
Hoppning Hej. synd att d gick mindre bra för svenska hopplaget igår. men malin ligge rju hyfsat till in för finalen imorron som direktsänds på...
Svar
12
· Visningar
2 396
Senast: Butterfly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp