Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Behöver hitta resultat på en häst som tävlat för lettland. Hittar inte mer än 2 tävlingar på FEI men vet att den gjort mkt mer än så...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: linney
·
Körning Har lite funderingar på hur jag ska göra med licens till min pålle. Han är 4 i år, D-ponny ca 143cm, blir väl ett par cm högre...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Anna_
·
C
Dressyr Många tycker säkert att detta är är urdumma frågor men jag har noll koll. Jag är 22år, har aldrig tävlat. Har nu en 4årig D-ponny som...
Svar
4
· Visningar
1 807
Senast: Prinzess
·
Western Oavsett om ni föredrar att rida/tävla med eller utan hjälm, vilken typ av hjälm tycker ni är snyggast på ett westernekipage? Klassisk...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 466
Senast: Jagoda
·
Körning Hej allihopa! Planerar att försöka klassa upp från Lokal lätt till Nationell lätt klass i år. Som jag förstår det krävs det 2...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: agtatoon
·
Western Nu börjar vår fina Mattes ullsadelgjord bli lite sliten. Och funderar då på vilken längd som är optimalt igentligen. Han har blivit...
Svar
5
· Visningar
3 464
Senast: wrangler
·
J
Dressyr hej:D vad finns det för allmänna regler som man borde känna till på lokal/regoinal nivå? tacksam för svar //julia
Svar
16
· Visningar
1 531
Senast: Roucle
·
Dressyr Ska man ta samma stl på denna gjord som med vanliga dressyrgjordar? Eller ska man ta ett snäpp kortare.
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: smulan87
·
Islandshäst Det känns som att jag har bra koll på det här med hur man kvalar, olika tävlingar osv, men.. Nu med de sänkta kvalgränserna är jag lite...
Svar
6
· Visningar
1 735
Senast: silversvart
·
Fälttävlan Nu när vintern är som mörkast (känns det som iaf) så är det svårt att hålla träningsmotivationen uppe tycker jag :p För att bryta...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 553
Western Jag håller på att titta runt lite på paddar och filtar och en del dumma frågor har dykt upp. Det som kallas "showfilt" verkar vara av...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: Leah
·
Dressyr Jag har en ponny sex år i år som jag har ägt i snart ett år. I början testade han en held el och jag tyckte det var ok eftersom vi var...
Svar
4
· Visningar
1 249
N
Hoppning Jag har letat häst ett tag och nu hittat två 1-åringar jag gillar. Nu till det svåra, jag måste bestämma mig för en av dem och skulle...
Svar
12
· Visningar
2 213
Senast: sona
·
Övr. Grenar Jag har en ardennerkille på 10 månader om ja skulle vilja visa för enbart eget intresses skull. Men hittar inget på ardennerföreingens...
Svar
5
· Visningar
1 772
Senast: LFreddy
·
Islandshäst Hej alla kloka! Jag har ju som sagt en väldigt het islänning, "Rudis". Hon är väldigt känslig, minsta pet med benen betyder "fram"...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 345
Körning Har väntat länge på min svängel men nu tror inte tillverkaren att någon av deras svänglar är lätta att fästa på min rockard. Så här...
Svar
12
· Visningar
5 175
Senast: majapia
·
M
Distans Vilka är kvalen för att vara med i lag-sm i år? Hittar inte i TR.
Svar
8
· Visningar
1 303
Senast: fallon
·
L
Trav har en häst som ibland "hänger i tömmen" han är kollad av kotknackarn och hält kollad och har kollat hovarna vad kan jag göra:confused:
Svar
5
· Visningar
1 749
Senast: ghost
·
Distans Får man starta på en CR med hackamore eller sidepull eller måste man ha bett?
Svar
3
· Visningar
1 273
Senast: Psykskaft
·
V
Hoppning Ska tävla en klubbhoppning den 21 maj och det är en LD (storhäst) med bed A0+A0 och det står även att det är 30 sek innan omhoppningen...
Svar
5
· Visningar
1 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp