Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Är det någon här som ska vara med ?
4 5 6
Svar
110
· Visningar
15 157
Senast: Bowman
·
Övr. Grenar den 11 februari, såg jag på annons hästar på Buke inlagd av Kronofogden. 5 hästar skulle säljas. Finner nu inga resultat för...
19 20 21
Svar
406
· Visningar
56 517
Senast: Sushmeister
·
Trav Är det jag som letar dåligt, eller är de senaste resultat de har utlagda från 27 mars?
Svar
2
· Visningar
842
Senast: avadakedavra
·
Hoppning Är det bara jag som tycker att det är VÄLDIGT många som kastar sig fram över hinderna? Och då menar jag allt ifrån 110 - elit nivå...
Svar
18
· Visningar
2 629
Senast: fjorpk68
·
Dressyr Ny sadel på väg och jag vill ha ett par bra stigbyglar. Inte dyraste som finns tack;) Vill ha lite säkerhet i dem då det är en unghäst.
2
Svar
20
· Visningar
2 913
Senast: tinissen
·
Dressyr Jag tycker att jag har kollat TRII nu noggrant men hittar ändå inte hur högt i klass man får tävla ponny (D) bland häst. Någon som har...
Svar
6
· Visningar
1 237
Tävling Flytta gärna tråden om den ligger fel. :) Det är ju nya regler och rekommendationer för Grönt Kort-kurserna sedan årsskiftet. "Min"...
Svar
3
· Visningar
6 435
Senast: Urris
·
M
Dressyr Hej! Jag rider en dressyrhäst som gärna blir väldigt pigg och en aning het efter första galoppen. Jag vill bibehålla min lätta...
Svar
4
· Visningar
1 426
Senast: Totola
·
Övr. Grenar Hej. Jag har precis fått min första egna galoppör och ska fixa med tävlingsdressen. Jag undrar om det finns någon hemsida, förutom...
Svar
3
· Visningar
1 662
Senast: Hambo
·
Distans Det är försommarvärme utlovat lagom till Vedema som rids den 25 april i Hässleholm, med 18 grader och sol. Vi håller tummarna för att...
2
Svar
20
· Visningar
4 239
Senast: nesjla
·
Western Eftersom min karl inte vill ha en vad han kallar för "hästbil" och jag själv gärna har sadeln i ett sadelskåp i transporten, så letar...
Svar
6
· Visningar
2 266
Senast: r_freddy
·
I
Western Nu tänkte jag att vi kunde dela med oss av våra bästa/roligaste övningar! Jag börjar då :) Just nu är tiometersvolter i en...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 092
Senast: Loveli
·
Islandshäst Hallå allihopa! Jag undrar om det finns någon träningskunnig islandsmänniska där ute som skulle kunna hjälpa mig med tips för ett...
Svar
17
· Visningar
2 223
Senast: kryddelydd
·
Islandshäst Jag ska beställa g boots nu till min islandshäst. Törs jag beställa 240g med risk att det kan fastna grus och sånt och det blir över...
Svar
6
· Visningar
2 222
Dressyr Här kommer ännu en klädsel-tråd. Om den ska ligga på utrustning flyttas den väl, och om någon nyligen ställt samma fråga och jag missat...
Svar
15
· Visningar
4 707
Senast: Mountains
·
Övr. Grenar I dag är det dags för årets första start ( förutom min fina konsortiehäst ) Känns jätte spännade trots att det som vanlig inte är...
2
Svar
21
· Visningar
2 600
Senast: Hambo
·
Western Om man inte frågar får man inget veta.. ;) Är det okej att rida tex pleasureklassen på stångbett men sedan byta till ett vanligt...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: Leah
·
T
Övr. Grenar Vart kan jag hitta kommande utställningar för Svensk Ridponny? Har kolla ASRP men hittar ingenting förutom ett stotest för 2-åriga...
Svar
1
· Visningar
1 361
Senast: Seabaz
·
Distans Hej alla! Jag kom på en fråga som säkert någon här kan svara på. Vilken är Sveriges äldsta respektive yngsta tävling i...
Svar
4
· Visningar
1 326
Senast: mahlmt
·
Körning Nu är det så att jag är nybörjare inom det med att köra en häst.. Jag har kört en häst men dock vet jag inte eftersom jag mest har varit...
Svar
4
· Visningar
1 496

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp