Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg hej på er har suttit nu o tänkt lite och undrar om det är nån som tänker likadant tror ni att det är många som skulle vilja ha hjälp med...
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: Gloria95
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hejsan! Jag har en pris fråga angående köp av en triangelmärkt häst.. Han har varit triangelmärkt i ca 10 år och är idag helt ren och...
Svar
11
· Visningar
1 713
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej forumet! Ny på sidan och kommer förhoppningsvis ha riktigt kul här inne. Jag har bestämt mig för att börja planera för att köpa...
Svar
14
· Visningar
3 072
Senast: Gloria95
·
Hästmänniskan Jag är tolv år och under hela mitt liv har jag ridit ca. 3 år på ridskola, dock med ett uppehåll på några år. Min faster har egna hästar...
Svar
10
· Visningar
1 981
Senast: Gloria95
·
Anläggning Hej. Vilka tillstånd behöver jag? Jag har en gammal gård som det inte bott djur i på många år. Håller på att bygga lösdrift, inne i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 142
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Bara en tråd i förebyggande syfte. Åker snart med familjen till Irland och om jag känner mig själv rätt så kommer vi att hitta någon...
Svar
0
· Visningar
606
Senast: angelwings
·
Gnägg Om man åker av tänker jag då? När är det egentligen störst risk att skada sig, på en mindre häst där det inte är lika hög fallhöjd men...
Svar
8
· Visningar
1 500
Senast: kvandi
·
Gnägg Ooch årets onödigaste tråd är denna. Men helt seriöst, vad har ni för synonymer på gödselstack? Har suttit i två dar och försökt komma...
Svar
14
· Visningar
1 979
Senast: Aionee
·
Ekonomi & Juridik Jag och sambon diskuterade vem som blir dömd i ett fiktivt case. En tränare har hyst in sig på ett stall, han har inga egna hästar utan...
Svar
6
· Visningar
1 782
Senast: Dandylinn
·
Ekonomi & Juridik Får en veterinär prata om en häst hen behandlat till andra utom hästägaren? Jag hade inte gett någon tillåtelse till det. Som jag fattat...
Svar
7
· Visningar
1 802
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Elinapril
·
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Elinapril
·
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Elinapril
·
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Elinapril
·
Gnägg https://apps.facebook.com/hetsomentravhast/ Jag inleder nu min karriär som travhäst, är ett sto i min bästa ålder. Har dock gått i...
Svar
17
· Visningar
1 516
  • Omröstning
Gnägg Hur många är det här inne som tävlar regelbundet, rider för tränare men utan att träna eller som bara rider ut i skogen?
2
Svar
20
· Visningar
1 598
Senast: Buck
·
Hästmänniskan I somras köpte jag mig min första egna häst. En nyinriden unghäst (islandshäst) på 5år. Mycket motor och energisk. Precis en sådan jag...
Svar
15
· Visningar
2 102
Senast: Lo_
·
Gnägg Jag funderar på att bygga hage hemma på gården, men hur fungerar svartvinbär med hästar om de skulle smaka/äta på busken? Vi har...
Svar
4
· Visningar
2 403
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej alla bukisar. Måste bara få skriva av mig och få tips och råd om hur jag ska göra med mitt hästeri.. Jag älskar hästar och är inne...
Svar
12
· Visningar
2 204
Senast: Görel
·
Anläggning Vilken dimension på stenmjöl har ni alternativt föredrar ni till topplager på ridbana? Har ni koll på exakt blandning och skiktkurva?
Svar
7
· Visningar
973
Senast: FlipTheFrog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp