Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Får en veterinär prata om en häst hen behandlat till andra utom hästägaren? Jag hade inte gett någon tillåtelse till det. Som jag fattat...
Svar
7
· Visningar
1 803
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Elinapril
·
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Elinapril
·
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Elinapril
·
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Elinapril
·
Gnägg https://apps.facebook.com/hetsomentravhast/ Jag inleder nu min karriär som travhäst, är ett sto i min bästa ålder. Har dock gått i...
Svar
17
· Visningar
1 517
  • Omröstning
Gnägg Hur många är det här inne som tävlar regelbundet, rider för tränare men utan att träna eller som bara rider ut i skogen?
2
Svar
20
· Visningar
1 603
Senast: Buck
·
Hästmänniskan I somras köpte jag mig min första egna häst. En nyinriden unghäst (islandshäst) på 5år. Mycket motor och energisk. Precis en sådan jag...
Svar
15
· Visningar
2 120
Senast: Lo_
·
Gnägg Jag funderar på att bygga hage hemma på gården, men hur fungerar svartvinbär med hästar om de skulle smaka/äta på busken? Vi har...
Svar
4
· Visningar
2 410
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej alla bukisar. Måste bara få skriva av mig och få tips och råd om hur jag ska göra med mitt hästeri.. Jag älskar hästar och är inne...
Svar
12
· Visningar
2 209
Senast: Görel
·
Anläggning Vilken dimension på stenmjöl har ni alternativt föredrar ni till topplager på ridbana? Har ni koll på exakt blandning och skiktkurva?
Svar
7
· Visningar
974
Senast: FlipTheFrog
·
Gnägg Har fått för mig att det här med hästforum är en ganska "svensk" grej som inte finns i andra länder. Fråga mig inte varför :angel...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: videnlis
·
Hästmänniskan Igår blev jag ombedd att hjälpa till med transport av en häst till Norge. Den ska dit på betäckning. Frågan är nu vad behöver man ha...
Svar
9
· Visningar
2 472
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Idag ramlade jag av min häst som gjorde en "riktig" kullerbytta och hästen rullade ned i diket. Hästen mådde bra efteråt med bara en...
2
Svar
21
· Visningar
2 859
Senast: Aionee
·
Hästmänniskan När ni bestämt er för att ta bort er häst, vad har ni sparat för grejor? Skor, fläta etc? Jag tar foton som en galning just nu och...
2
Svar
24
· Visningar
3 877
Senast: Coolfrees
·
Hästmänniskan Går just nu i hästköpartankar (några pusselbitar som saknas så bara spekulativt än så länge), och har börjat kolla igenom annonser men...
2
Svar
24
· Visningar
2 426
Senast: Blandrastik
·
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Debija
·
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Debija
·
Gnägg Tja som rubriken lyder.. Hur hittade ni varandra medryttare-hästägare? Vad tycker ni är rimliga krav att ställa på sin...
2
Svar
32
· Visningar
2 306
Senast: Ioxia
·
Ekonomi & Juridik Ni som har en egen hästgård, vad har ni att erbjuda? Tänker både om ni har ett företag men även om ni till exempel hyr ut boxplatser...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp