Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vad tar ni i hyra/betalar ni i hyra på sommaren? vad ingår då? Ren och skär nyfikenhet! :D
Svar
3
· Visningar
843
Senast: lady_vip
·
Gnägg Hej, min häst är frysmärkt så jag kom på en sak jag undrar. Hur går en frysmärkning till och vid vilken ålder görs det?
Svar
1
· Visningar
597
Senast: trollmamma
·
Gnägg Jag och min medryttarhäst är verkligen "liten och stor" tillsammans haha. Jag är bara ca. 160 cm lång (med väldigt korta ben!) och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
18 398
Senast: Van Remo
·
Gnägg Jag har en alldeles underbar, fantastisk häst med kapacitet utöver det vanliga. Vi har gjort en lång resa tillsammans och jag har haft...
Svar
11
· Visningar
1 840
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Hej! Imorgon ska jag ha slutprov på grönt kort utbildningen, och jag är jättenervös. Vad ska jag kunna? Vad ska jag tänka på? Är det...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Mimsan_
·
Svar
0
· Visningar
195
Svar
0
· Visningar
230
Svar
0
· Visningar
225
Anläggning Ligger och funderar över hur vi ska göra med vårat elstängsel i hagarna. Vi är lite oense i stallet om vad som är bäst. Min stallkompis...
Svar
14
· Visningar
2 727
Senast: Miaa
·
Gnägg Du åker iväg med tävlingshästen och ska tävla i er gren. Ni anländer på tävlingsplatsen och du lastar av. Det är kväll och ni ska sova...
2
Svar
24
· Visningar
2 424
Senast: Jojo
·
Hästmänniskan Ja, hur ställer ni er till att man har smycken/piercingar på sig i stallet? Personligen ser jag inte det som något dåligt...
2
Svar
33
· Visningar
3 528
Senast: Lager
·
Hästmänniskan Pga sjukdom funderar jag på att halvera hästantalet. Jag har lagt ut annons och fått ett svar som jag tycker är lovande. Men hur kollar...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Hej! Jag går i hästköpartankar, men jag är rädd för att om jag köper häst kommer jag inte ha tid för mina andra intressen(vilket...
Svar
14
· Visningar
2 414
Senast: Chup
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag funderar på att skaffa häst igen efter några års uppehåll från hästar och ridning pga skada. Det jag funderar lite på är vad...
2
Svar
37
· Visningar
2 719
Senast: Moooa
·
Hästmänniskan Jag har en 20plussare som senaste året har haft otur med sjukdomar. Vet har kommit ut massor med gånger och hästen har stått på klinik...
Svar
14
· Visningar
2 031
Senast: Cilva
·
L
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt men jag gör ett försök;) Jo, nu är det så att min familj funderar på att köpa en egen gård med stall. Det...
2
Svar
30
· Visningar
4 735
Senast: Minstral
·
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Moa93
·
Gnägg Hennes första tur på stranden, 20/9 - 14
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Moa93
·
Gnägg Hoppträning 4/2 - 15Coco C hanel
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Moa93
·
Hästmänniskan Hej! Blev idag tillfrågad att köpa en d-ponny 24 år gammal utan sadel för 10 000 kr. Låter mycket för mig. Iofs en trevlig och duktig...
Svar
16
· Visningar
3 329
Senast: Billy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp