Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Någon som har ritningar till en lösdrift på ca 30-40 kvm? Tänkte ta ritningen och åka runt och kolla vad virket kan kosta. Tyvärr är jag...
Svar
2
· Visningar
3 804
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan För 1 1/2 år sen förändrades mitt liv, iom en grov våldtäckt så blev jag mycket psykiskt sjuk. Har svår panik ångest och har PTSD, vist...
Svar
15
· Visningar
2 937
Senast: Squie
·
Ekonomi & Juridik Om man köper eller säljer en häst som är momsad och den andra parten är privatperson, är det alltid konsumentköplagen som gäller då...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag ska göra hästskötarexamen på fredag och är riktigt nervös! :nailbiting: Är det något speciellt man ska tänka på? Vilken del är svårast?
Svar
9
· Visningar
3 033
Gnägg Blir avis på alla som har nån som kan fota dom tillsammans med sina hästar... Önskar nu därför få se bilder som ni tagit själva på er...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 511
Senast: videnlis
·
Ekonomi & Juridik Jag håller precis på att sälja min häst. Har råkat ut för en ganska krävande kund. Nu undrar jag vad som gäller. Hon vill reservera...
Svar
18
· Visningar
2 468
Senast: WBanna
·
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Rhodugune
·
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Rhodugune
·
Hästmänniskan Någon här som har en båghall som ligghall? Har hittat en till ok pris som jag är intresserad av. Vet någon hur höga de är? Tänker så...
Svar
7
· Visningar
2 793
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Kan man hitta nån lista över vilken litteratur som används på utbildningen? Jag har inte tänkt gå utbildningen men vill gärna läsa på...
Svar
3
· Visningar
870
Hästmänniskan Jag har under flera år försökt sälja min ponny då jag inte har möjlighet att ha kvar honom pga smärtproblematik. Men han vill tydligen...
Svar
5
· Visningar
1 802
Senast: Grazing
·
Gnägg Ja, som rubriken säger: Vad är det bästa med din häst?
2 3
Svar
52
· Visningar
3 897
Senast: Nielaa
·
Gnägg Jag brukar lyssna på podcasts när jag är ute och springer, men det slog mig just att jag inte hittat någon bra podcast med...
Svar
4
· Visningar
4 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp