Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
171
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder, hur man när det är dags att sälja sin ögonsten? Har haft en av mina hästar i 7 år, jag älskar honom över allt...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Hej, jag har för ca en månad sedan fått min alldeles egna ponny. Jag har hyrt ponny innan såklart.. Jag är 14år och får ibland ångest...
2
Svar
22
· Visningar
2 886
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning Alltså, denna fråga låter säkert jättekonstig, men plötsligt undrade jag att, finns det stall där ingen människa bor i närheten av...
2
Svar
33
· Visningar
3 357
Senast: Yrja
·
Gnägg Ja som rubriken lyder.... Är på gång att köpa en unghäst, sto 4 år i höst. Inte gjort så mycket i livet ännu, inte inriden eller så...
Svar
12
· Visningar
1 727
Senast: Jannice
·
Anläggning Vi är intresserade av ett hus som har en bra bit mark men inget stall, dock större garage. Tanken är att bygga till befintligt garage...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Ofta när jag är ute och tittar på tävlingar, speciellt tävlingar på regional nivå och uppåt, så står ett företag som ägare (och inte...
Svar
10
· Visningar
2 382
  • Låst
Gnägg Eftersom jag startade Del 3 av Nya Bilder-trådarna så tar jag mig nu "traditionsenligt" friheten att starta den fjärde tråden!! Och jag...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
227 530
Senast: Marye
·
Svar
14
· Visningar
1 041
Senast: emlem
·
Hästmänniskan Hej alla, jag har ett litet problem.. För det första så har jag så fruktansvärt mycket muskler i magen efter allt ridande, Detta ger mig...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Monifa
·
Hästmänniskan Jag har spårat upp en av mina ponnys som såldes av ekonomiska skäl för några år sedan. En ponny jag tyckte mycket om och planen...
Svar
14
· Visningar
2 343
Senast: Billy
·
Anläggning Eftersom detta diskuteras friskt i en annan tråd är jag nyfiken på hur det fungerar i stallen där ute. Har ni mycket info via fejan? Har...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 428
Senast: Springsteen
·
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Ryttaren
·
Gnägg Landning efter hindret
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Ryttaren
·
Gnägg Snart så blir det galopp!
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Ryttaren
·
Ekonomi & Juridik Köpte häst till dottern men vi kände ganska snabbt att hästar inte passar oss. Vi hävde då köpet (enl sälj kontraktet) Men nu har...
2
Svar
24
· Visningar
4 458
Gnägg Min snart treåring hjälper mig att mocka tantans hage. Hon är så fin, så klok, och han kämpar på. Älskar att se dem ihop (i vanliga fall...
Svar
18
· Visningar
1 830
Senast: Zuzzi
·
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Explorer
·
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Bellman91
·
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Bellman91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp