Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Vill ha lite tips och råd från hästmänniskor i allmänhet och inte bara företagare. Detta är ett anonymt konto, så om någon vet vem jag...
Svar
7
· Visningar
1 326
Senast: Apollo 13
·
Ekonomi & Juridik Hej Vet inte om jag postar i rätt forum nu, men jag har en liten fråga, vad gör men med passet efter att hästen avlivats? Min vet. sa...
2
Svar
21
· Visningar
3 334
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Jag har de senaste sex månaderna surfat runt bland saluannonserna av häst på internet, fyra år sedan sist. Det verkar som det blivit...
Svar
14
· Visningar
1 981
Senast: Zephira
·
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Fenestra
·
Gnägg Bosse och Pontus sommarbete 2013.
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Fenestra
·
Gnägg hej. jag vet inte om jag postat denna tråd på rätt ställe, men hittade inget givet ställe. det gäller en av mina hästar. han var från...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Mabuse
·
Gnägg För tusen år sedan , var det en bukefalist som la upp en hyllningsfilm till hästen hon ägt typ 20 år ... Och var nu borttagen eller...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: cusan
·
Hästmänniskan Förlåt om tråden ligger fel, visste inte var jag annars skulle lägga den... Jag ska, antagligen, skaffa häst om 1,5-2 år och vill vara...
Svar
14
· Visningar
1 115
Hästmänniskan Hur kan ett köp återgå till förra ägaren eller vad man ska säga? vi har köpe kontrakt och allt sånt men är det ändå möjligt att förra...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Lobelia
·
Gnägg Född 2010 e Dalwhinnie u Gabrielle - Weltbürger - Bellini
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Fenestra
·
Gnägg Treårstest 2013 Diplom med 897988.5
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Fenestra
·
Gnägg Grace och husse myser innan testet.
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Fenestra
·
Gnägg Jag har i min närhet ett nordsvenskt sto på 13 år som ska säljas/lånas ut. En bekant till familjen har erbjudit sig att köpa hästen för...
Svar
14
· Visningar
1 486
Senast: bambi82
·
Hästmänniskan Det förekommer ju i så gott som alla stall. Jag har bara stått i något enstaka där det inte förekommit och anledningen till det var att...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 663
Senast: mackan
·
Gnägg Nån mer än jag som är nyfiken vem det var?
Svar
13
· Visningar
2 350
Senast: Snowball
·
Gnägg Någon annan än jag som finner ett nöje i att filma sina ridvägar? Jag har hjälmkamera, Gopro heter den och filmar alla årstider, alla...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Lavinia
·
Gnägg Alltså jag har varit lite kluven gällande spöken... Men flyttade till ett nytt stall för ett par veckor sedan o jag vågar verkligen inte...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 694
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Ja som frågeställningen ovan? Jag funderar på när jag ska släppa avelsston och pensionärer på bete. :D Vi har mellan 9-17 grader här...
2
Svar
29
· Visningar
2 005
Senast: Evolution
·
Anläggning Någon som har ritningar till en lösdrift på ca 30-40 kvm? Tänkte ta ritningen och åka runt och kolla vad virket kan kosta. Tyvärr är jag...
Svar
2
· Visningar
3 801
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan För 1 1/2 år sen förändrades mitt liv, iom en grov våldtäckt så blev jag mycket psykiskt sjuk. Har svår panik ångest och har PTSD, vist...
Svar
15
· Visningar
2 933
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp