Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har funderat på att köpa en islandshäst när jag lämmnar tillbaka min foderhäst (oxå isis), men jag är tveksam om jag har råd. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 543
Senast: turbofling
·
Hästmänniskan Jag undrar hur mycket det kostar att kastrera en hingst. Är det stor skillnad mellan att göra det stående eller att lägga ner dom...
Svar
2
· Visningar
1 586
Senast: Salandge
·
A
Hästmänniskan Har breda elband i hagarna som förut var vita men är nu mer åt det grågröna hållet - fult :( Någon som har bra tips på hur man får det...
Svar
8
· Visningar
1 247
Senast: LIA
·
C
Hästmänniskan Hur många meter är en normalstort ridhus och hur stort är det rekomenderade ridhuset (eller det som har "bäst" storlek) Jag är visst...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Sunshine_Vilford
·
C
Hästmänniskan Hjälp!!! Jag var ute och surfade för 1-2-3 ??? veckor sedan och hittade då en formidabel lista på frågor opch funderingar inför hästköp...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: MysticDream
·
H
Hästmänniskan Har fått problem med en tjej som ska långtidshyra min transport. Tjejen verkade mycket seriös när jag pratade med henne och vi var...
Svar
7
· Visningar
1 447
Senast: alisson
·
Hästmänniskan Har insett att jag förmodligen inte kommer att kunna spara ihop till en ny bil, ändå tycker jag inte om att låna till bilköp :confused...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: cajsastina
·
B
Hästmänniskan Har första egna uppfödningen på gång och har självklart Elitloppsförhoppningar redan nu..... :rofl: Nej, men hur fungerar det med...
Svar
3
· Visningar
1 267
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Hästmänniskan vill någon hjälpa mig att på ett ungefär räkna ut hur mycket det kostar att ha en häst/år.jag ska alltså köpa en häst som jag betalar av...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: ellie
·
S
Hästmänniskan Jga har hamnat i en riktig knipa ang lägenhet. det är så att jag och min sambo bor i ett fallfärdigt hus, med läckande tak på våren och...
2
Svar
27
· Visningar
2 361
Senast: Sunnan
·
Hästmänniskan Jag håller på att bygga en ridbana, en billig, enklare modell. Kom i kontakt med vägverket igår och de håller på som bäst att köra ut sk...
Svar
14
· Visningar
2 746
Senast: IvoryTower
·
Hästmänniskan jag funderar på att starta eget företag. En av tjänster som jag tänker erbjuda är att köra folk/hästar till tävlingar etc. Jag undrar...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: Ramona
·
E
Hästmänniskan jag ska göra en helklippning, jag har lång erfarenhet men inte direkt utbildning, de gäller en häst i grannstallet. jag känner inte dom...
Svar
7
· Visningar
1 464
Senast: Ramona
·
J
Svar
18
· Visningar
1 565
Senast: Rejält_felskapad
·
M
Hästmänniskan Om jag har en häst utlånad på prov för försäljning, det står i kontraktet att hästen ska lämnas tillbaka i samma skick, annars skall...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: __Stilett__
·
J
Hästmänniskan Har precis rivit ner två stycken stora som gick upp genom taket på ladan/stallet. Eftersom de var i trä och inte plåtskodda så hade det...
Svar
18
· Visningar
4 657
Senast: armada
·
Hästmänniskan Många frågor gällande bestämmerlser vid transport av häst har varit uppe på detta forum ett flertal gånger. Nu vill jag tipsa er alla om...
Svar
8
· Visningar
1 370
S
Hästmänniskan Säg massa olika exempel på vad det kostar om hästen blir sjuk. Tex om hästen blir halt brukar det kosta si och så mkt.. beroende på si...
Svar
16
· Visningar
4 853
Senast: Raeman
·
Hästmänniskan Gubben som äger stallet där jag har min häst äger också kossor som går på bete nu. Problemet är att kossorna håller sig inte innanför...
Svar
11
· Visningar
1 485
Senast: Lena_B
·
B
Hästmänniskan Då min ekonomi är lite dålig just nu så funderar jag på att försäkra för bara 15000:- vet och 15000:- liv Vad tror ni om det? Kollat...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp