Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

G
Hästmänniskan Hur blir man banbyggare och krävs det någon speciell utbildning, typ Hippologen eller liknande? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 985
Senast: snus
·
Z
Hästmänniskan Har sökt på sidan, men inte hittat det jag undrar om. Har ställt min häst på lösdrift och vill ha koll på vilka försäkringar jag ska ha...
Svar
5
· Visningar
1 210
Senast: Boj
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om det finns någon som har tips om hur man får bort brännässlor. I sommarhagen breder de ut sig mer och mer för varje år...
2
Svar
28
· Visningar
10 234
Senast: javill
·
T
Hästmänniskan Vore jättetacksam för info om hur ni organiserar tävlingar. Vi planerar ett meeting, fre - sön men har ingen erfarenhet. Jättetacksam om...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: ferra
·
S
Hästmänniskan Läste precis tråden om hur man finansierade sitt hästköp. Många lånade pengar verkade det som. Hästar är otroligt dyra i drift. Jag har...
2
Svar
22
· Visningar
2 313
Senast: Sirisiri
·
K
Hästmänniskan Hur sätter man ett pris på en betäckning? Vad ska man tänka på när man ska bestämma ett pris på sin hingst?? Finns det några kriterier...
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: Cesam
·
S
Hästmänniskan Någon som vet var man hittar en sadelbock. Tycks inte vara särskilt vanligt i hästsportbutiker. /stoffe
Svar
4
· Visningar
1 445
Senast: stoffe
·
W
Hästmänniskan hmmm... jag har blivit lovad en praktikplats av arbetsförmedlingen. de sa att"det finns pengar till mej". nu är min fråga, vad menar...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: __Stilett__
·
F
Hästmänniskan Innan vi köpte vårt hus med stall och allt, blev vi i princip lovade mark att arrendera, men så gick gubben och dog, så vi fick ha våra...
Svar
3
· Visningar
1 195
Senast: Jadzia
·
Y
Hästmänniskan effter ur en ekonomiskt mycket svår sommar och höst så ringde en kompis till mig till socialen i våran hem komun, hon har effter en...
Svar
8
· Visningar
1 578
Senast: Sar
·
M
Hästmänniskan Hej!!! Någon som vet vart man kan hitta info om veterinärhögskolan??? Typ webb-sida eller nått??? Skulle vilja veta lite om...
Svar
2
· Visningar
3 086
Senast: **BORTTAGEN**
·
Q
Hästmänniskan hej nu sitter jag här och funderar på min fram tid.. vill ju gärna arbeta med hästar men vet inte riktigt hur än! funderar därför att...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Millis22
·
S
Hästmänniskan På min påse stod inget om hur man blandar mne det är släckt kalk i säcken ialla fall. Någon vänlig själ som kan hjälpa oss vidare? Hörde...
Svar
3
· Visningar
2 654
Senast: Rolle
·
B
Hästmänniskan Tänkte lägga en tråd och undrar om det vi gör är olagligt eller nåt... Jag och min mamma åkte för att titta på lite ettåringar hos en...
Svar
12
· Visningar
2 205
Senast: moiran
·
X
Hästmänniskan En bekant lånade ut sin häst över sommaren. Tyvärr skrevs inga skriftliga avtal. Fodervärden betalade inget för hästen mer än hästens...
2
Svar
22
· Visningar
2 915
Senast: xbella
·
H
Hästmänniskan Hej Är det någon som har en bra bild, ritning, eller bara en skriftlig beskrivning på en foderhäck för häst? Jag har min åring på...
Svar
3
· Visningar
1 696
Senast: TomasN
·
H
Hästmänniskan Är bara intresserad av hur mycket folk tar betalt för att ha en medryttare på sin häst/ponny. Eller om dom INTE tar betalt. Är...
2
Svar
35
· Visningar
2 829
Senast: SydWest
·
B
Hästmänniskan Jag skulle gärna höra lite från era erfarenheer av sommarhästar inom just kostnader och så vidare. Skriv gärna med i vilken stad ni bor...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: pimy
·
Hästmänniskan Jag har fått ett översättningsjobb, översätta engelska (nåja, amerikanska) beskrivningar av underkläder till svenska och nu funderar jag...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Är det någon här som har sökt till den ? Svårt att bli antagen ? Berätta, jag vill veta allt tack !
Svar
3
· Visningar
904
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp