Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Försäkringsfråga: Har 4 pållar nu.. varav 3 är stor hästar (+ en shettis). Premierna på försäkringarna har ju höjts ganska mkt.. jag har...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: lil-sis
·
T
Hästmänniskan vet inte om jag lagt denna tråd rätt,men provar iallafall.Jo det är så här att jag ska köpa en åring och tänkte höra vad man ska tänka...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: Tess82
·
Hästmänniskan Vi behöver som många andra gödsla våra åkrar Om vi använder hästgödsel till åkrarna där hästarna skall beta i sommar, hur blir det då...
Svar
6
· Visningar
2 193
Senast: Moniq
·
H
Hästmänniskan Är nyfiken då jag funderar på att byta bolag, Agria har höjt igen och jag tänkte kanske att det fanns ett bättre alternativ. Problemet...
Svar
14
· Visningar
1 391
Senast: piggis_83
·
S
Hästmänniskan Hej har en liten fråga till er övriga på Forumet. Har sålt en häst mkt billigt pga tidigare skada. Hon är ej triangelmärkt ej heller...
2
Svar
21
· Visningar
2 944
Senast: Beppo
·
M
Hästmänniskan ...för att få lå till hus/gård? Är det samma som för såna där "In blanco" lån/ vanliga banklån? Räcker det med en fast lön plus...
Svar
8
· Visningar
1 561
Senast: Sjalen
·
V
Hästmänniskan Nu när vintern krypen en inpå skinner sitter jag och tänker på vad jag ska göra till sommaren. Att jag ska utomlands, och att jag ska...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: Sjalen
·
I
Hästmänniskan Har haft stora funderingar på att köpa en 20 årig häst. Finns det andra som har gjort det som vill berätta hur det gått till. För visst...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Lånade ni pengar av släkting, banken eller liknande? Eller är ni så rika att ni hade 50000 (taget ur luften) att slänga upp, bara så...
2
Svar
38
· Visningar
2 798
Senast: neywaz
·
M
Hästmänniskan ...finns det? Vart någonstans isåfall? Måste man ha gått naturbruksgymasium för att komma in där? malu
Svar
2
· Visningar
859
Senast: MaLu
·
Hästmänniskan Får man göra det?Jag undrar lite bara för att jag vet en som är 16 år som övningskör med transport med sin mamma.Med häst i.Sedan är ju...
2
Svar
21
· Visningar
4 218
Senast: Qodrofenia
·
Hästmänniskan Om man skulle vilja ta ett prov på en hage som är tänkt till bete för häst, men man misstänker att gräset inte är lämplig som bete åt...
Svar
1
· Visningar
1 679
Senast: ryan_s
·
B
Hästmänniskan Kan man ha hästar hur som helst eller? Brukar ofta passera förbi ett stall där dom har sina 3 hästar i en liten hage ca 20 X 20 meter...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: Rolle
·
Y
Hästmänniskan jag har nu bytt stall men där jag stod inan var det fem andra hästar varav den ena tillhör en äldre herre som har en valck som en ung...
2
Svar
24
· Visningar
2 332
Senast: Sesselja
·
H
Hästmänniskan Jag har börjat rida lektion på islandshäst. HIMLA kul, men ack så dyrt. 45 min/170 kr. Det är alltså som en "vanlig" ridskola, men på...
2
Svar
35
· Visningar
3 371
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Jag har funderat på att köpa en islandshäst när jag lämmnar tillbaka min foderhäst (oxå isis), men jag är tveksam om jag har råd. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 540
Senast: turbofling
·
Hästmänniskan Jag undrar hur mycket det kostar att kastrera en hingst. Är det stor skillnad mellan att göra det stående eller att lägga ner dom...
Svar
2
· Visningar
1 583
Senast: Salandge
·
A
Hästmänniskan Har breda elband i hagarna som förut var vita men är nu mer åt det grågröna hållet - fult :( Någon som har bra tips på hur man får det...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: LIA
·
C
Hästmänniskan Hur många meter är en normalstort ridhus och hur stort är det rekomenderade ridhuset (eller det som har "bäst" storlek) Jag är visst...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Sunshine_Vilford
·
C
Hästmänniskan Hjälp!!! Jag var ute och surfade för 1-2-3 ??? veckor sedan och hittade då en formidabel lista på frågor opch funderingar inför hästköp...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: MysticDream
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp