Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Är det så att godkända ID-kontrollanter INTE får utfärda konturdiagram på travare? Måste det vara en av STC:s godkända kontrollanter?
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: knyttet
·
W
Hästmänniskan Vad kan hända då? om man bryter ett kontrakt? Om jag tex. skriver ett fodervärds avtal me en viss tids uppsägnings tid för båda parter...
Svar
3
· Visningar
1 430
Senast: Sesselja
·
Hästmänniskan Har sålt en fd 5-årig galoppör. Köptes obesedd, men med 14 dagars öppet köp. Allt ok efter provtiden förutom att sadeln jag skickat med...
2
Svar
23
· Visningar
6 513
Senast: AnetteJT
·
B
Hästmänniskan Jag har fått en liten ridelev, en tjej på 9 år. Hon rider en gång i veckan på egen häst. Vi tränar dressyr på lättklass-nivå. Meningen...
2
Svar
38
· Visningar
2 763
Senast: kopparberg
·
J
Hästmänniskan En av mina shettisar rymmer HELA tiden ur våra hagar... Vi har nu ett "stop!"-aggrigat (rätt kraftigt) men det verkar inte stoppa...
2
Svar
37
· Visningar
3 636
Senast: LIA
·
I
Hästmänniskan Nu när man har Hööks i närheten tänkte man ju i fortsättningen handla där, och på de övriga hästaffärerna. Men nu när jag skulle...
2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: suisyola
·
J
Hästmänniskan Ni som har folksam... vad är det som inte täcks i en A6 försäkring jämfört mot en A1:a?
Svar
3
· Visningar
841
Senast: kopparberg
·
T
Hästmänniskan Nu har jag läst ett antal trådar här om registrering av häst etc. och blivit lite uppskrämd. I december 2001 köpte jag en fd. travare...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: Immer
·
W
Hästmänniskan jag funderar på att skaffa mig en foderpålle.. :D men jag vet inte om jag har råd riktigt.. vad kostar strö och foder ungefär per månad...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Snuttisen
·
Hästmänniskan Är det någon som har tips på hur man kan bygga eget cavaletti-material billigt.
Svar
3
· Visningar
1 479
Senast: furreburre
·
T
Hästmänniskan Finns det någon som tar emot och lagar elstängselaggregat?Har tre stycken som inte funkar men inte blivit slängda ifall jag skulle få...
Svar
3
· Visningar
5 167
Senast: EmelieR
·
Hästmänniskan Jag vet inte om jag ska lägga den här tråden här... men jag behöver tips om hur vi ska få våran VD att bygga en körplan till våran...
Svar
1
· Visningar
974
Senast: igbest
·
S
Hästmänniskan Vi har såhärårs hagar med lera upp till knäna. Vad kan man göra för att få hagarna mindre leriga, eller ännu bättre, lerfria?! Funkar...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: skrattkulan
·
O
Hästmänniskan Kostnaden för lösdrift (inkl fri tillgång till analyserat hösilage+ mineraler, kraft) är 1000:-/månad. Tillkommer verkning...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Opi
·
H
Hästmänniskan Varför är hästtransporter så himla dyra? En 86:a för 25.000kr. Mycket pengar tycker jag för ett så pass gammalt släp. Har letat nu ett...
2
Svar
24
· Visningar
3 916
B
Hästmänniskan Nu tar jag upp ett ämne som var inlagt för någon dag sedan men som försvann. Förra sommaren hade vi problem med småungar som rände i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 087
Senast: Saigon
·
Y
Hästmänniskan fråga 1: jag har en sadel som jag ska sälga till en privat person och hon har krånglat fram och till backa med hur sadeln ska skikas...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: Saigon
·
Hästmänniskan Vad tycker ni är rimligt för denna häst: Sto, 7 år 162cm snygg model på häst. Bra stam.. Går 110hopp felfritt kapacitet för mer. LB...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: yodi
·
G
Hästmänniskan Det kanske inte hör hemma här, jag vet faktiskt inte i vilket forum det gör det. :confused: Är det någon här som vet hur det fungerar...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Ramona
·
A
Hästmänniskan Har nyligen köpt häst som jag tidigare hyrt men säljaren bryr sig tydligen inte det minsta. De enda papper som vi fått är ett...
Svar
10
· Visningar
2 352
Senast: Cesam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp