Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan till vattenkoppar i kallstall, måste vattenkopparna vara eluppvärmda eller räcker det med att vattenledningen är det???
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Tabitha
·
L
Hästmänniskan Hej. Läste här inne för ett ganska bra tag sedan om avstängning av väg för att flytta hästar över vägen, kan ej hitta den så nu...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: leonberger
·
S
Hästmänniskan Hej Jag arenderar en hage av kommunen som jag har till mina två hästar. Det är en mindre hage med väldigt lite bete som passar mig... 2
Svar
23
· Visningar
4 205
Senast: Invinciblestables
·
B
Hästmänniskan Hej. Jag har nästan bestämt mig att lägga paddex i min blivande paddock. Vill gärna ha era synpunkter bra som dåliga. gärna hur ni la... 2
Svar
26
· Visningar
3 115
Senast: fnorr
·
J
Hästmänniskan Försöker hitta info på nätet om eftergymnasial hästutbildning men lyckas inte...:mad: Det måste väl finnas? :confused: (hoppas det!)...
Svar
12
· Visningar
2 704
Senast: Fridajgirl
·
Hästmänniskan Var köper man billigast impregnerade trästolpar (180cm)? Hur långt har ni mellan era stolpar till hagen? Hur lågt sitter lägsta tråden...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: wolken fee
·
Hästmänniskan Jag har äntligen fått medryttar häst 3 gånger i veckan :) (tach vare Bukefalos annonsering :) ) . Ska få köra världens gulligaste ponny...
Svar
9
· Visningar
1 187
Senast: murran
·
B
Hästmänniskan Vet ej om det är här jag ska göra detta inlägg... Är det någon som kan det här med regler för att köra hästar eller vet någonstans...
Svar
1
· Visningar
1 230
Senast: nilema
·
A
Hästmänniskan hejsan Jag undrar om det finns någon kortare (ca 1 årig) utbildning för att bli hovslagare i sthlms området eller i närheten? någon... 2 3
Svar
54
· Visningar
12 364
Senast: midnight surprise
·
Hästmänniskan 1. Det är svindyrt 2. Självrisken är skyhög 3. och trots att jag snällt betalat Fenans svindyra premie så för jag inte ut ett öre av... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 670
Senast: Mia_R
·
B
Hästmänniskan hej! håller på att bygga nytt stall! boxarna är helt i trä och nu till frågan: jag vill måla boxarna alternativt betsa eller olja in men... 2
Svar
22
· Visningar
5 209
Senast: fearmy
·
Gnägg min underbara häst athos och jag i galopp på ridbanan
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Baddy96
·
Hästmänniskan Har ev fått möjliget att starta helt egen lösdrift närmre hemmet och funderar på hur billigt man kan ordna en ligghall - temporäreller...
Svar
8
· Visningar
1 303
Senast: LillaMy84
·
Z
Hästmänniskan Hej! Om man äger en häst och lånar ut denna på foder, kan man göra så då att fodervärden står för alla kostnader? alltså, stallplats...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Belethien
·
Hästmänniskan Måste fråga en fråga, det är så att vi lånar ett aggregat av stallägaren och nu har det blivi ite lustigt. Det susar i det och elen går...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: ekedal
·
Hästmänniskan Är det någon som vet hur en underhands försäljning går till via kronofogden? Jag har en fd foder häst som ägaren inte hämtat och det har...
Svar
2
· Visningar
1 289
Senast: Russin8
·
Hästmänniskan Kom hem från jobbet vid 13.00. Åkte direkt bort till betet för att se om det blivit någon bäbis. Utanför staketet står mitt fullblodssto... 2
Svar
39
· Visningar
4 647
Senast: Stjarni
·
K
Hästmänniskan Är det någon som vet kvadratmeterpriser på åker/ängsmark? Antar att det är olika på var i landet marken ligger, men alla svar är...
Svar
10
· Visningar
14 576
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan någon som har erfarenhet av kvalité från dessa när det gäller elband/tråd?
Svar
13
· Visningar
1 837
Senast: murran
·
S
Hästmänniskan Min man och jag har sedan ett tag funderat om vi ska sälja vårt hus och köpa oss en gård isället, där vi skulle kunna ha några egna...
Svar
7
· Visningar
1 564
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka