Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Hej! Är det någon som vet vad rekommenderad lön är för en anställd som ska jobba vardag/helg i ett stall med sysslor såsom fodring...
Svar
1
· Visningar
941
Senast: Jaba
·
Hästmänniskan Hur stor hage tycker NI att hästar på lösdrift ska ha? Per häst. Om det är hästar, alltså över ponnymått. Hur tycker ni att hagen SKA se...
Svar
16
· Visningar
2 850
Senast: KungTulle
·
Svar
0
· Visningar
115
Senast: emma_ol_90
·
Gnägg Första kvällen på sommarbetet
Svar
0
· Visningar
105
Senast: orion
·
Gnägg Älskade hästen och jag tränar hoppning, här lite markarbete
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Flavor
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: ducell
·
S
Hästmänniskan Har en hel del frågor ang stallbyggeri.. vilka mått är rekomenderade för boxar? vilken takhöjd gäller? va är minimum höjden för...
Svar
5
· Visningar
2 492
Senast: BertaLotta
·
N
Hästmänniskan Hur kan man försäkra barn som rider min ponny, typ ponnyridning? Har ingen egen firma .Finns det har någon som har erfarenhet av att...
Svar
6
· Visningar
2 263
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Jag och min sambo letar gård. Vi har nu hittat en intressant, huset är kanonfint och som vi tänkt oss. Ladugråden ser däremot inte lika...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Min ena häst åker iväg till fodervärd i slutet av denna månad. Om jag hade haft henne kvar hemma så skulle hon ha fått gå barfota...
Svar
18
· Visningar
1 600
Senast: Bill
·
D
Hästmänniskan Hur gör ni som studerar och har egen häst eller egna hästar? Hur klarar ni det ekonomiskt? Får ni hjälp ifrån era föräldrar eller... 2
Svar
25
· Visningar
2 655
Senast: Kejrin
·
Hästmänniskan har för några dagar sen flyttat till nytt stall där min valack blivit eftertraktad av en utav stallets många hingstar. hingsten har...
Svar
11
· Visningar
1 084
Senast: norpan
·
Hästmänniskan Alt 1: Lösdrift, 30 hektar(omväxlande hage). Eget ridhus och ridbana, stort stall, plats för 18 hästar i lösdriften och 8 i...
Svar
19
· Visningar
1 169
Senast: Yrja
·
F
Hästmänniskan Hej. Jag ska flytta häst nu på lördag men då envisade stallägaren med att jag ska betala hela summa på 1900 kr för boxplats + mat... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 719
A
Hästmänniskan Jag köpte en häst för ca en månad sedan, föregående ägaren hade tappat bort hästägarbeviset varpå jag skickade in (kopior)köpekontrakt...
Svar
2
· Visningar
3 322
Senast: Jempa
·
Hästmänniskan Ja, presis som rubriken säger... Jag bor på en liten gård utanför malmö. Stallet extraknäckar för tillfället som garage och förvaring av...
Svar
6
· Visningar
1 674
Senast: Kviga
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja veta hur lång tid det tog mellan att ni fick en diagnos på att hästen inte var frisk och skulle med all säkerhet bli...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: sassiball
·
Hästmänniskan Kommer en spekulant på mina två hästar som är till salu,ringde igår och sa bara att hon kommer,har varit här tidigare och tittat,men...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: armaani
·
M
Hästmänniskan Hej, Skulle vara så tacksam om jag kunde få hjälp lite snabbt med info. Funderar på att köpa en 7-årig korsningsponny som varken är...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka