Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad har man egentligen för ansvar närm det kommer till att stängsla in sina hästar? Är man ändå inte skyldig att se till att de blir...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: Hera
·
B
Hästmänniskan Funderar, det har hänt två gånger att andra (inte min medryttare alltså) har bett att få låna min häst för att vara med på lång ritt...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Tussinussen
·
Hästmänniskan någon som ska dit? jag o killen åker nog ner och kollar läget. det skulle tydligen vara föreläsningar under helgen. kan ju bli riktigt...
Svar
6
· Visningar
790
Senast: Pazuzu
·
Hästmänniskan Insåg igår vid stortvätten att både golv och väggar börjar bli dåligt, och det börjar bli dax för en stor renovering. Men är det lönt...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Lilo Wonder
·
S
Hästmänniskan Vilken färg är det bäst att ha på stängslet? Vitt, blå/vit, svart/vit? Jag har tänkt att ha elrep. Nån som har några ideer på vilken...
Svar
9
· Visningar
1 489
Senast: LIA
·
A
Hästmänniskan Hur tungt får en bil + släp vara innan man inte kan köra det med vanligt körkort?
Svar
6
· Visningar
760
Senast: Tebazz
·
Hästmänniskan Jag har en liten fundering angående vem det är som ska röja upp på vägarna efter Per. I den skogen som vi rider i, har man märkt ut...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: tio-i-tre
·
T
Hästmänniskan Den frågan fick jag av en bekant som ska köpa sin första häst. Enligt säljaren ville hon inte ta kostnaden utan min bekant ska stå för...
Svar
14
· Visningar
1 816
Senast: shampiz
·
M
Hästmänniskan Har häst i närheten av ett stort villaområde. För att komma till skog och träningsbanor måste man rida igenom området. Även om jag själv... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 918
Senast: Indyhope
·
Hästmänniskan Jag har fått hem pappren för ansökan om förprövning. HJÄLP!!!:confused: :eek: Jag ska ha ett stall med tre boxar och tre...
Svar
1
· Visningar
1 190
Senast: frivind
·
N
Hästmänniskan Jag har en fråga. När man säger upp ett kontrakt, måste det då vara t.ex. 1april så man lämnar tillbaka hästen 1 maj? Har en månads...
Svar
3
· Visningar
774
B
Hästmänniskan Vi ska göra kontrakt vad gäller våra boxar som vi hyr ut till hästägare. Hur ska man lägga upp dem, vad ska vara med, så lite som...
Svar
3
· Visningar
1 422
Senast: Blixtra
·
I
Hästmänniskan var med om en skidolycka för 4 år sedan och har sedan dess haft ont i ryggen, inget har hittats på röntgen och förra veckan åkte jag...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Ickan
·
Hästmänniskan Jag har hittat en kurs jag vill gå, handlar om arbete i rundpaddock, join up mm, därefter centrerad ridning. Varar i fem dagar...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har varit bortskämd med spolspilta men ska nu flytta och kommer då att bli utan. Hur gör ni som är utan? Till saken kanske hör att... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 084
Senast: Tebazz
·
Gnägg Söndagen den 1 april Selade jag min stora dam och tömkörde.
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Camilla89
·
Gnägg Detta är min mammas häst Blökk
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Caotica
·
Hästmänniskan Någon som vet hur mycket det kostar att importera häst ifrån USA? Va det finns för olika alternativ, och hur man hittar en bra...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: via
·
H
Hästmänniskan Undrar vart gränsen går ? :confused: Kan jag rida en maxad c-ponny utan att ryggen går av på häststackarn ? Har ridit b-ponny på... 2
Svar
23
· Visningar
2 341
Senast: Skorpan
·
T
Hästmänniskan jag undrar hur mycket ni är beredda att betala i stallhyra. jag tänker mig ett nytt välplanerat stall med bra luft, varmtempererat under...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka