Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Vad betalar du för: *Stallplats?(vad ingår?) *Hö? *Spån/halm/torv? *Foder? *Hovslagare? Var bor du? 3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 797
Senast: Soffan74
·
K
Hästmänniskan Vad har ni häst ägare och skötare/medryttare för "avtal" eller överenskommelse? Hur många dagar i veckan tar personen hästen? Hur mycket...
Svar
10
· Visningar
2 012
Senast: Hedda_007
·
K
Hästmänniskan Hej, vi ska köpa en D-ponny, men vi har ännu inte börjat åka runt för att titta/provrida. Det jag funderar på är om det inte kan vara...
Svar
4
· Visningar
2 822
Senast: wolken fee
·
Gnägg Min Iveena galopperar i hagen, som 06
Svar
0
· Visningar
126
Senast: LillaM
·
Gnägg Här är mitt sto Iveena sommaten 2005
Svar
0
· Visningar
129
·
Gnägg Här är vår ponny Alaïa sommaren 2006
Svar
0
· Visningar
151
·
Hästmänniskan Nu är jag grinig :mad: K är försäkrad i Agria, införsäkrad som 2 dygn gammal föl den 16 april 2003. Hon har således årsförfallodag...
Svar
17
· Visningar
1 621
G
Hästmänniskan Ja det är min fråga till er. Annser inte ni att dom ska ha en lön att leva på?:( 13 14 15
Svar
298
· Visningar
19 842
N
Hästmänniskan Hej. Måste bara höra med er, jag hyr stallplats och nu har hästinspektören varit ut och kollat stallet så att allt är godkänt. Fick... 2
Svar
28
· Visningar
2 503
Senast: MissInterpreted
·
K
Hästmänniskan Jag hoppas den här tråden ligger rätt… Jag kommer att flytta till Göteborg om ungefär ett halvår och eftersom flytten inte bara...
Svar
1
· Visningar
1 477
Senast: Blixtra
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: shady
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: shady
·
Svar
0
· Visningar
101
R
Hästmänniskan Någon som har gjort det eller vet något av intresse? Hur man går tillväga med importen, särskilda bestämmelser, lämpligt val av...
Svar
6
· Visningar
2 428
Senast: Idun
·
C
Hästmänniskan vid vilket belopp har ert försäkringsbolag krävt böjprov/arbetsprov för att godkänna en försäkring? Jag köpte en häst i februari...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Inka-90
·
Hästmänniskan Vad finns det för regler? Jag var inne på djurskyddsmyndigheten och kollade runt men hittade bara en massa måttbestämmelser på...
Svar
10
· Visningar
5 371
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Ska börja plugga till hösten och står i valet och kvalet angående hur man ska göra med hästen. Ni som pluggar och har egen häst - hur... 2
Svar
22
· Visningar
2 013
Senast: LillaLindiiz
·
P
Hästmänniskan Kan någon snäll person som vet mycket om hästar tänkas hjälpa mig ? Jag har lite olika frågor. Mest om hästköp och stall. SNÄLLA FOLK...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: pooutinoouti
·
K
Hästmänniskan Vad kostar det och göra om en spilta till box om man gör det på egen hand?? Ngn som gjort om det eller byggt box själv.? Bilder? Enda...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka