Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Vet någon hur många kommuner som valt att häst inventera dvs kolla alla kända häststall o kolla upp ägare stallmiljö o hästarnas skick...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Om jag vill bli veterinär, hur gör jag då? Vad ska jag gå för något på gymnasiet och vad behöver jag ha för betyg/poäng? Här i...
Svar
9
· Visningar
10 355
Senast: Nashua
·
Gnägg Kenny o jag pussas
Svar
0
· Visningar
93
Senast: NoExit
·
Gnägg katinka, sensommaren 2006
Svar
0
· Visningar
169
F
Hästmänniskan Vet inte om tråden ska ligga här men chansar... Köpte en ny tidning häromdagen: Equipage. Läste en artikel som jag tyckte var lite...
Svar
15
· Visningar
1 530
Senast: Elon
·
Z
Hästmänniskan Hej, jag har lite funderingar ang arabhästen.. kan dessa gå under "D ponny mått" alltså om man söker exp-vis stallplats kan en arabhäst...
Svar
5
· Visningar
1 680
Senast: arabia
·
Hästmänniskan ...vilken sort/märke har ni? Var köpte ni det? Vad kostade det? Hur använder ni det, tycker ni att det gör nytta? Var har ni det i...
Svar
14
· Visningar
3 218
Senast: Fannih
·
L
Hästmänniskan HEjsan! JAg undrar hur många föl man får sälja per år eller hur stor vinst man får ha för att inte behöva starta (företag) ?Ska man om...
Svar
17
· Visningar
1 544
Senast: Jappeloup
·
Hästmänniskan det ryktas om att hovslagar utbildningen i uppsala startar igen till hösten. frågade T på hådens men han visste ingenting om det...
Svar
6
· Visningar
1 609
Senast: Mattis
·
Hästmänniskan Någon som har koll på hur många ston man behöver ha för att bedriva verksamhet? Är det antal eller inriktningen som avgör?
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Ni som vill ha ut era ettårshingstar på bete. Leta rätt på en plats NU och inte om någon månad.. Vi är helt nedringda av olika...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Havregryn
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: NoExit
·
Hästmänniskan Hur gör man det? Jag skulle vilja göra det, kanske bara bygga på lokal nivå också. Finns det ngn åldersgräns, jag fller 18 i år. Har...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Olympus
·
S
Hästmänniskan skall sätta upp skiljevägg i ridhuset så att man kan altineta 20/60 och 20/80 väggen bör vara ganska lätt att flytta och på något sätt...
Svar
4
· Visningar
1 344
Senast: seo
·
C
Hästmänniskan hejsan tänkte bara ställa en fråg till er hur ni hade gjort i min situation:confused: det är så här att i det stallet där jag hyr...
Svar
17
· Visningar
1 323
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Jag står i ett kollektivstall men känner att jag inte alltid kan med alla stallpass och går i funderingarna om jag kan betala någon för...
Svar
12
· Visningar
1 129
Senast: svea
·
C
Hästmänniskan När vi skickade iväg vår vallack på foder så skrevs en utrustningslista dvs en lista där allt han fick med sej stod. Listan signerades... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 754
Senast: Catthhh
·
L
Hästmänniskan Kan man rida på cykelvägar? Säkert en väldigt dum fråga tkr vissa, men jag och min kompis hade tänkt rida hem till våran kompis på...
Svar
18
· Visningar
1 727
Senast: Tora
·
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Berin
·