Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om man köper en häst äckligt billigt, har haft hästen 8mån och lagt ner en massa på den, står i kontraktet att förra ägaren harf örsta...
Hästmänniskan
Tänkte spara in några slantar och sänka hästens livförsäkring från 45000kr till 20000kr. Hur mycket ungefär sänker det årspremien? Någon...
Hästmänniskan
Vet inte om jag lägger denna tråd rätt men jag testar iaf....:confused:
Jag e nyfiken på det här med simbassänger till hästar. Vet ngn...
Hästmänniskan
Hur tar man reda på vilken typ av jord man har i marken? Ska bygga paddock i sommar och vill gärna börja fundera på vilket material som...
Hästmänniskan
Hej, jag hade en tråd tidigare om att bygga trästaket runt ridbana och har lite bättre koll på vad det skulle kosta men vad kostar det...
Hästmänniskan
Jag håller just nu på att köpa mig en häst. Saken är att hon saknar papper men hon är märkt och jag vet att hon är en hannoveranare. Hur...
Hästmänniskan
Vet någon hur många kommuner som valt att häst inventera dvs kolla alla kända häststall o kolla upp ägare stallmiljö o hästarnas skick...