Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan jag har eget stall med egen ridbana... dessutom har jag en åker som jag enbart har till ridning... det står några hästar i... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 687
Senast: rubytoo
·
Hästmänniskan Om man köper en häst äckligt billigt, har haft hästen 8mån och lagt ner en massa på den, står i kontraktet att förra ägaren harf örsta... 2
Svar
35
· Visningar
2 940
Senast: Ladan
·
Hästmänniskan Ni som har eget företag och F-skattesedel hur ligger era avgifter förutom gängse skatt ? Hur många procent betalar ni i sociala...
Svar
10
· Visningar
1 329
Senast: DressyrMupp
·
Gnägg Efter ett klättringspass hamnade vi här!
Svar
0
· Visningar
131
L
Hästmänniskan Tänkte visa er vilken skillnad det har blivit sen jag ändrade lite på matvanorna o sen jag började springa... Snacka det va jobbigt i... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 632
Senast: Lord_Calvert
·
H
Hästmänniskan Tänkte spara in några slantar och sänka hästens livförsäkring från 45000kr till 20000kr. Hur mycket ungefär sänker det årspremien? Någon...
Svar
5
· Visningar
821
Senast: Jeeves
·
P
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger denna tråd rätt men jag testar iaf....:confused: Jag e nyfiken på det här med simbassänger till hästar. Vet ngn...
Svar
6
· Visningar
1 564
Senast: Paradis
·
M
Hästmänniskan Hallo...jo jag undrar om ni har några uppsatta mål ni ska uppnå den här våren ,något slags "träningsupplägg" ni följer för att nå era...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: aprilia
·
V
Hästmänniskan förra måndagen så red en vuxen grupp i ridhuset på våran ridklubb och en av damerna rammlade av sin häst och gjorde sig illa i knäet...
Svar
15
· Visningar
1 954
Senast: bengall
·
Hästmänniskan Hur tar man reda på vilken typ av jord man har i marken? Ska bygga paddock i sommar och vill gärna börja fundera på vilket material som...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Girasol
·
C
Hästmänniskan Jag ska göra en ritning på ett vindskydd att ha till 4 hästar som ska gå på sommarbete dygnet runt. Vart hittar jag regler och mått...
Svar
4
· Visningar
3 350
Senast: Orzon
·
Hästmänniskan Vilken kan det vara? Vad har ni och kuskar runt i? Jag vill ha en bil med "rätt stuk", jeep-känsla. Fyrhhjulsdriven och stark, men... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
15 044
Senast: minternet
·
Hästmänniskan Ni som har hästarna på bete under sommaren, betalar ni stallhyra ändå? jag har tänkt kolla upp lite hur ni andra gör. stallägaren har... 2
Svar
23
· Visningar
4 251
Senast: Egonson
·
Z
Hästmänniskan Hej, jag hade en tråd tidigare om att bygga trästaket runt ridbana och har lite bättre koll på vad det skulle kosta men vad kostar det...
Svar
8
· Visningar
2 578
Senast: maggan2
·
Hästmänniskan Vi funderar på att sätta in ett mindre element i sadelkammaren för att få upp värmen lite där inne. Så nu undrar jag vad för slags...
Svar
16
· Visningar
2 524
Senast: Strajder
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Underbar
·
F
Hästmänniskan Jag håller just nu på att köpa mig en häst. Saken är att hon saknar papper men hon är märkt och jag vet att hon är en hannoveranare. Hur...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: Trygg
·
B
Hästmänniskan Tänkte fråga alla er erfarna hästmänniskor vad ni föredrar för stigbyglar och varför! Det jag är ute efter är lite inofficiell... 2
Svar
34
· Visningar
5 501
Senast: Figaaro
·
Hästmänniskan Kör upp på torsdag. Nervöst värre...:crazy: Ni som redan "gjort det", vad blev ni testade på? Har läst på vägverkets hemsida o är... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 294
Senast: maggan2
·
C
Hästmänniskan Vet någon hur många kommuner som valt att häst inventera dvs kolla alla kända häststall o kolla upp ägare stallmiljö o hästarnas skick...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025