Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Unghästarna på sommarbetet 2006
Svar
0
· Visningar
117
Hästmänniskan Hej ! Har någon tips på bra balansövningar? på och utan häst :) även några andra tränignstips , gärna hur man bygger upp magmusklerna ..
Svar
5
· Visningar
1 367
C
Hästmänniskan (vet inte om denna tråden hamnar rätt, vet inte riktigt i vilket forum den skulle läggas, är det fel så ber jag om ursäkt & så får gärna...
Svar
12
· Visningar
1 745
Senast: susanne
·
Hästmänniskan När jag flyttade in i stallet i sepember så sa han att han skulle sätta in en elmätare så att jag kunde betala den exakta elen som gick... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 710
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Föll av hästen i fredags och nu ligger jag på sjukhus sen dess.. Skriver några rader från sjukhus sängen här .. Jag lyckades dra på... 2
Svar
26
· Visningar
7 852
Senast: 90natta
·
Gnägg men mitt huvud är halvt;)
Svar
0
· Visningar
94
Senast: HBKbruden
·
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Berin
·
I
Hästmänniskan Det är viktigt att Pållen mår bra - SJÄLVKLART. Det är viktigt att ryttaren mår bra - SJÄLVKLART. Men hur är det med stallhälsan... 2
Svar
24
· Visningar
2 322
Senast: Irish cob
·
Z
Hästmänniskan Hur mycket får jag som blivande fodervärd säga till om då vi ska skriva avtalet? Självklart betalar man ju själv hovis, vet, mat...
Svar
10
· Visningar
1 485
Senast: Julle
·
G
Hästmänniskan har du som ryttar gjort några framsteg 2006. själv har jag gjort många framsteg, tex har jag övat mkt på min hoppsits som var helt kass...
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Armani__
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Vad är det för ansvar man tar när man har foderhäst? Förstås tar man jag ansvaret för att hästen mår bra, och att man ringer... 2
Svar
20
· Visningar
9 647
Senast: -zsa-zsa-
·
Hästmänniskan Ni med egen rid-paddock. Hur sköter ni den på vintern för att den ska vara fullt ridbar även då?
Svar
5
· Visningar
978
Senast: tigeremma
·
Gnägg Arab gjord i akvarell. Kommentera gärna:)
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Josefiine
·
Hästmänniskan Vi har tänkt att bygga ett stall för 4-5 hästar med sadelkammare, spolspilta och ett foderutrymme. Skulle behöva lite tips och idéer vad... 2 3
Svar
53
· Visningar
7 280
Senast: Tictacto
·
Hästmänniskan Jag har ett stall som fungerar mest som lösdrift men kan också stänga in dem. NU till frågan hus stor får hästen vara för att klara...
Svar
4
· Visningar
1 438
Senast: lovehorses
·
K
Hästmänniskan Ni med uteboxar.. hur trivs era hästar? Har ni täcken på? När går dem in och ut ur hagen? Berätta allt :)
Svar
9
· Visningar
1 589
Senast: Immer
·
N
Hästmänniskan Jag undrar vad som brukar gälla när man tar en häst på foder. Vad står fodervärden för och vad står hästägaren för? Brukar det vara...
Svar
8
· Visningar
1 379
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur