Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Hur vanligt är det att veterinärbesikta en häst utan böjprov?? "Han gick igenom besiktningen. Det enda var att han inte ville bli... 2
Svar
36
· Visningar
5 194
Senast: lakrits
·
Hästmänniskan ...hur gör ni när ni ska iväg med hästen och inte kan rida dit? Lånar ni bil från nån eller hyr ni dragbil? Nån som långtidshyr en...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: Lottiz
·
Hästmänniskan Skulle vilja se bilder från er som har lösdrift. Gärna med smarta lösnignar på saker :D
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Ankan
·
N
Hästmänniskan Jag fattar inte det här med inspektion av en inspektör från djurskyddsmyndigheten. Är det någonting som alla hästägare får obligatoriskt... 2
Svar
21
· Visningar
2 103
Senast: carwes
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag är lite nyfiken på hur varmt du klär dej om vintern. Vad har för kläder på dej? och har hästen någon form av skydd på sig så... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 021
Senast: Jardina
·
D
Hästmänniskan Hur pedagogiskt är det av en tränare att dela ut lappar, som sina elever ska träna på, än att ge vanliga muntliga instruktioner under en... 2
Svar
21
· Visningar
1 847
Senast: cecil
·
Hästmänniskan Jag har kommit i kontakt med ett företag som söker ombud för att sälja diverse hästutrustning. Det är provisionbaserat och meningen är...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: lakrits
·
P
Hästmänniskan Jag har ridit på ridskola drygt 6 år men nu har jag blivit medryttare istället på en häst som jag rider 4-5 ggr i veckan. Ridningen...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Punkity
·
P
Hästmänniskan någon som har gjort det? inom vad? hur tar man "första" steget? har ni gått plus eller minus eller verken eller? berätta allt :bump:
Svar
13
· Visningar
1 878
Senast: Pretty_Fly
·
K
Hästmänniskan Ja hur är det när man köper en häst? Detta gäller en fritidshäst som inte tävlar och så. Vad kostar försökring? Hur är det om...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: ujent96
·
A
Hästmänniskan Jag sitter här o kikar på era fina stallbyggnader, men det är några bilder som jag saknar.. Det var någon som lade ut bilder under...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: Jappeloup
·
Z
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att bygga trästaket runt min ridbana som är 20x40 meter ungefär. Hur mycket kostar det egentligen? Vill ha ett... 2
Svar
29
· Visningar
10 099
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Nu vilöl jag se bilder på era last bilar och veta lite om dem=) Vad de drar, Vad de kostade? Hur många hästar? Bodel? Ja allt vill...
Svar
10
· Visningar
1 593
Senast: MaRomer
·
E
Hästmänniskan Jag tävlar i dressyr för funktionshindrade ryttare, och tar mig fram genom att låna hästar på tävlingsplatserna som det finns möjlighet... 2
Svar
21
· Visningar
2 194
Y
Hästmänniskan :confused: Någon som vet vart man kan köpa det? Hur mycket de kan tänkas kosta, och hur många strålkastare som behövs till en ridbana?
Svar
12
· Visningar
7 306
Senast: Inte_Ung
·
A
Hästmänniskan Funderar på att byta från traditionell uppstallning till lösdrift och vill gärna ha lite synpunkter från er som gjort detta, eller er...
Svar
13
· Visningar
1 824
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Någon som vet vad som gäller när två shettisar, båda under 1 meter, ska dela box? Vi har två bästis-knattar i stallet som smiter in...
Svar
2
· Visningar
1 509
Senast: Trygg
·
Hästmänniskan Var hittar man de mest prisvärda som drivs både med batteri och nät? Gärna länktips :) !
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Queens Proctor
·
Hästmänniskan Först tänkte jag att bara hägna in en bit mark att ha och rida på. Men finns det ngn annan billig/enkel lösning på paddock??
Svar
17
· Visningar
4 047
Senast: bambi82
·
Hästmänniskan Jag ska hägna in mina gamla rasthagar och släppa getter där nu när hästarna inte går där längre. Vart köper jag billigast fårstaket i...
Svar
17
· Visningar
10 681
Senast: Aladdin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka