Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

N
Hästmänniskan Hur går ni tillväga när ni vill ha tag i sponsorer? Tacksam för alla tips. Vi behöver ta tag i den delan i vår ridklubb men är något...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: ZOFUS
·
Hästmänniskan Jag hörde om en ridskola där barnen (i detta fall 4 år) inte får bli ledda av andra än föräldrarna.... t.ex. inte då stalltjejer. Mamman...
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: ZOFUS
·
S
Hästmänniskan Är man en skit om man har lånat ut sin häst för tävling och sedan vill ha hem den igen innan dom som lånat den har hunnit tävla den... 2
Svar
22
· Visningar
2 570
Senast: Lejonelle
·
R
Hästmänniskan Hej, ska sälja en ponny i morgon bitti :cry: och glömde köpa ett köpeavtal på bokhandeln.Finns det ngn snäll erfaren som kan hjälpa...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: rocki
·
P
Hästmänniskan Jag har ett stall med 2 spiltor och en stor box på 10 kvadrat. vad har ni :) kram 2 3
Svar
41
· Visningar
2 980
Senast: zillax89
·
Hästmänniskan Min favorithäst när jag jobbade på Irland ska nu pensioneras och jag undrar kort och gott, hur mycket kostar transporten över hit? Någon...
Svar
1
· Visningar
741
A
Hästmänniskan Jag får alltid träningsvärk på insidan av låren när jag har ridit, men har inte kommit på någon bra stretchövning, någon som har tips?
Svar
3
· Visningar
3 073
Senast: phie
·
Hästmänniskan Vad är billigaste alternativet?? Jag har inte 100.000kr kan jag börja med att säga. kan man köpa maskinhall,en begagnad och sätta dit...
Svar
14
· Visningar
6 170
Senast: tashinajess
·
Hästmänniskan Jag har ett litet stall Det är öppenlösning.Stallet sitter fast i garaget som egen byggnad men man kan komma till garaget/stallet...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Rebecka83
·
Hästmänniskan Ska sälja min hoppsadel, en Jean Luc. Köpte den för ett år sedan på ett sadelmakeri och fick med en kvittens, där det bla står vad jag...
Svar
1
· Visningar
1 054
Senast: kenneth
·
Hästmänniskan Jag har planer på att bygga ridhus samt renovera upp ett gammalt stall. Behövs det bygglov till stallet även om utsidan är intakt? Vart...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: Senioren
·
B
Hästmänniskan Drällhästen ska få en ny krubba men jag vet inte vilken! Fronkrubba m. spillkant, ca 15-20L borde räcka... Förslag? Satt och...
Svar
15
· Visningar
2 813
Senast: Berin
·
T
Hästmänniskan Skulle vara roligt att se hur många av er som har hästrelaterade företag som fått stöd beviljade från länsstyrelsen. Tänker nu mest på...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: cutty
·
Hästmänniskan Inspirerad av torvtråden i samma ämne... ang. träflis. fungerar det på en ute ridbana? eller blir det förstört det också relativt... 2
Svar
39
· Visningar
15 424
Senast: mackan
·
Gnägg Nickolina dricker vatten ur ån, en tidig och härligt frostig morgon
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Fannih
·
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Abova
·
R
Hästmänniskan Vi ska kalla till US årsmöte på klubben. Men VAD går man igenom på dessa? VAD skriver man på kallelsen osv? :bow:
Svar
5
· Visningar
808
Senast: rabarber2
·
Hästmänniskan Ska flytta till Jönköping och vill gärna veta vart alla ridhus ligger. Jag kommer från Skärstad hållet och vill gärna kört till ett...
Svar
16
· Visningar
5 278
Senast: Hrannar
·
T
Hästmänniskan okej, detta låter väldigt konsigt, mne jag frågar det endå, det är såhär att där jag ahr min ponny just nu, så är boxarna tyvärr i... 2
Svar
32
· Visningar
3 982
Senast: lundborg
·
Hästmänniskan Vad göra? Min häst går med 4 andra hästar i en stor hage men som inte har så mycket träd annat än en liten dunge i ena hörnet. Hur som...
Svar
11
· Visningar
1 857
Senast: xandoor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka