Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är det någon som har ätfronter till sina boxar/lösdrifter? I stil med den här: Vad har ni i så fall för mått mellan gallren, och... 2
Svar
31
· Visningar
4 281
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Ni som är egna företagare, hur har ni gjort? Om ni har en vara som ni vill att olika butiker ska sälja, hur har ni gjort för att...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag har några minusgrader i mitt stall nu när det är så kallt ute och det gör att torven fryser i boxarna! Först tyckte jag att det var...
Svar
14
· Visningar
1 985
Senast: Anna_
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: tjalle
·
M
Hästmänniskan hej hopp. jag vet ju att det är viktigt att ha en bra hållning el. stark korsett som man säger, viktigt ju för att få en bra sits i...
Svar
17
· Visningar
2 111
Senast: Tassetass
·
Hästmänniskan Har fått lånelöfte från flera 2 banker där jag fått skriftligt förslag från den ena och den andra banken har bekräftat muntligt att...
Svar
2
· Visningar
2 109
Senast: milian
·
Hästmänniskan En lippizzaner, 16 år. Jag fick höra att sveland försäkrade Lippizzanare upp till 17 år så jag mailade, men fick till svar att de gör...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: carrin
·
Hästmänniskan Har köpt en liten gård som har en paddock, enligt mäklarens husbeskrivning,på 28x48 m. Har nu mätt den och upptäcker att den är 23x41... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 984
Senast: Mayara
·
Hästmänniskan Ska nu flytta med mina hästar till Sverige och undrar vart det lönar sig att ha hästen försäkrad? Skiljer det mkt mellan olika bolag...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Jag vill så gärna göra nåt med min häst då vi måste få en bättre relation till varandra men det är ju totalt omöjligt med grannar som... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 127
Senast: et_flickan
·
Hästmänniskan Funderar på att bygga lösdriftsstall inför sommarhalvåret. Vad har ni för lösningar för insekterna? Vill gärna att hästarna själva...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Rolle
·
Hästmänniskan Vet ej om jag la denna rätt, ber om ursäkt om den hamnade fel. Jo, det är så här att jag sålde min första häst till en urmysig familj... 2
Svar
23
· Visningar
2 304
Senast: inja_2006
·
Hästmänniskan Ni får ursäkta om tråden ligger fel.. Kunde inte komma på nått bra ställe att lägga den på.. :crazy: Men det är så att jag undrar om...
Svar
15
· Visningar
1 849
Senast: MissCrazy
·
Hästmänniskan För mig. Kan inte rida nu pga ond rygg. Den är svag o jävlig - tror ni det skulle funka med ett sånt där blått ryggstöd som man spänner...
Svar
11
· Visningar
2 178
Senast: Buckingham
·
Hästmänniskan Hej! :) jag letar efter spånleverantörer men hittar inget. Bor i gbg och vill ha spån som är damfritt som dom kan köra ut.. vet att...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: k i m
·
H
Hästmänniskan Jag har flyttat till en gammal gård och tagit över stallet i det skick det var. Har mätt att boxarna uppfyller gällande krav vad gäller...
Svar
16
· Visningar
2 047
Senast: Hanna_S
·
Hästmänniskan förmodligen ligger denna tråd helt fel, men ni får flytta den rätt isåfall. Kan man ordna en hästpremiering själv?? Ja alltså ska det...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Fjordlover
·
B
Hästmänniskan vi bor nära en fin anläggning och tränar våra hästar där, nu har den klubben kommit med ett krav... för att få träna där måste man tävla... 2
Svar
22
· Visningar
2 853
Senast: ZOFUS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka