Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Min häst lyckades på något vis fastna i boxdörren med benet igår eftermiddag! Som tur var fanns en person på plats som kunde öppna...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Lavinia
·
Y
Hästmänniskan Är det inte meningen att kunskap om hästar ska föras vidare. Vi "stora och kunniga" ska vara förebilder till småa och lära dom vad vi...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: lingon_barino
·
F
Hästmänniskan Hej! Jag är ny här på forumet och undrar om det finns någon som jag som driver inackorderingsstall delvis kollektivt? Jag börjar... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
11 016
Senast: sommartjejen
·
W
Hästmänniskan Hej! Jag har problem. Jag har världens sämsta hållning!! Vad kan man göra för att förbättra den? När jag rider måste jag ju tänka... 2
Svar
32
· Visningar
3 221
Senast: Lopphög
·
F
Hästmänniskan Hur skulle ni definiera termen markarbete?
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: PansParis
·
S
Hästmänniskan Förra veckan så ringde det upp en försäljare på min telefon som ville sälja mig lite hjälp med att bygga en Hemsida till mitt företag... 2
Svar
20
· Visningar
2 774
Senast: bonde
·
Hästmänniskan Finns det nån sida där man kan jämföra olika försäkringsbolag? Har just nu agria o dom e ju svindyra..men det kanske är lika dyrt...
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Hur tjänar man pengar på hästar? 2
Svar
35
· Visningar
12 905
Senast: chrysler
·
S
Hästmänniskan Ska försöka förklara mig kort. En bekant har köpt en gård med stall. Strax efter köpet fick dom brev från djurskyddsmyndigheten om att... 2
Svar
24
· Visningar
2 337
Senast: Lambi
·
Hästmänniskan jag ska nu få köpa min foderhäst :love: och jag vill ha en bra försäkring till honom. han är en arabvalack och är 13 år. han har aldrig...
Svar
18
· Visningar
1 333
Senast: Tebazz
·
Hästmänniskan Finns det någon snäll bukare som skulle vilja hjälpa mig mer råd hur man kan inreda detta stall? hur skulle du ha gjort? stallet är...
Svar
15
· Visningar
2 902
Senast: Inka-90
·
Gnägg Den mest älskade (o saknade).. av mina arabston!
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Barabia
·
N
Hästmänniskan Hur mycket betalar ni för att få era hästar skodda eller verkade?? Är det prisskillnad mellan häst och ponny?? kram :confused: 2 3
Svar
45
· Visningar
3 981
K
Hästmänniskan Hej! Jag började rida på ridskola i september förra året och är inte helt oväntat ensam man i min ridgrupp. Jag vet att det finns en... 2
Svar
37
· Visningar
4 426
Senast: bengall
·
Hästmänniskan Jag ska köpa häst! Nu är det så att hästen finns i Sundsvall och jag finns snart i Jönköping. Vilka kan man anlita som...
Svar
11
· Visningar
4 189
Senast: Immer
·
A
Hästmänniskan Jag har sett i flera annonser att folk gärna byter bort sin häst mot en annan häst. Är det någon som har gjort det? Tänk om man byter...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: fjordtokan
·
G
Hästmänniskan Är det någon som vet hur och var man kan utbilda sig i sadelutprovning ? :)
Svar
5
· Visningar
1 472
Senast: Goldi
·
M
Hästmänniskan Beslutsångest :cry: Har en häst sen två år tillbaka, när jag köpte honom var han helt "dassig" orättvist behandlad och nu är han...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: ppauline
·
Y
Hästmänniskan Vi ska lägga en ny 20*60-bana. Skulle vara jättebra att höra om någon har erfarenheter om olika underlag, belysning, sladd-redskap osv...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: TomasN
·
Gnägg Lovely Rayona -05. e: Ragazzo .
Svar
0
· Visningar
179
Senast: nasbom