Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Hej, äntligen dags för mitt första inlägg på det här toppenforumet. Finns det någon här som vet vad "körmästare" heter på engelska...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Laman
·
Y
Hästmänniskan Hej. Jag skall byta stall då ägarna skall sälja av alla sina hästar. Har hittat ett stall som ligger hyfsat nära mig. Och det vill ha... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 227
Senast: corzette
·
C
Hästmänniskan När man köper en häst o jag o säljaren är överrens om prövotid dvs en månad eller kanske något längre för att se att allt fungerar på...
Svar
9
· Visningar
1 594
Senast: Asphyxia
·
Hästmänniskan Vi ska fixa till vårt stall nu i vår. Ritningarna är inlämnade och klara. Men jag undrar lite ang boxar.. Vad har ni för boxar? Vad kan...
Svar
11
· Visningar
2 604
Senast: SO Hovslagare
·
M
Hästmänniskan Hej! Funderar på och köpa en fin gammal gård som vi sneglat länge på som nu äntligen kommer bli till salu. Problemet är att den...
Svar
5
· Visningar
1 409
Senast: Pollux
·
Hästmänniskan Alltså vid vad är skitsnack i stallet? Om man står och pratar med en tjej som precis flyttat sin häst till ens stall. Vad kan man... 2
Svar
29
· Visningar
2 747
Senast: blohme
·
Hästmänniskan I ett hyreskontrakt för stallplats där även foder ingår, kan det betraktas som kontraktsbrott att endast tillhandahålla otjänligt hö... 2
Svar
25
· Visningar
2 925
Senast: Anna_
·
8
Hästmänniskan Någon som vet ett bra träningsläger man kan åka på med sin egna häst. På loven eller under sommaren. Ska va träning inom dressyr och...
Svar
4
· Visningar
899
D
Hästmänniskan Vet ej vart jag ska lägga tråden, men lägger den här. Våran transport har vinterdäck med dubbar, medan bilen har vinterdäck utan...
Svar
15
· Visningar
1 085
Senast: TuttiFrutti
·
Gnägg Min älskade lilla skrutt häst :heart
Svar
0
· Visningar
147
Hästmänniskan Vad gäller om men vill föra över en häst från Sverige till Danmark? Behöver man några speciella papper? Behöver hästen ha pass...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Ainon
·
M
Hästmänniskan jag tänkte lägga om mina försäkringar på shettisarna från a.... till i*. den ena hästen har haft urinvägsinfektion som jag nämnde i...
Svar
6
· Visningar
742
Senast: mizz_perfect
·
J
Hästmänniskan Hej! Är det någon som vet något om hästenreprenörsutbildningen i Vaggeryd? Vill bara veta lite allmänt om vad ni tycker om utbildningen.
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Jappeloup
·
Hästmänniskan Hur blir man klassad i de olika grupperna? Vad är det som krävs för att t ex gå från C tränare till B? Diskuterade detta i stallet...
Svar
2
· Visningar
891
P
Hästmänniskan Ni som har fjärrvärme i era stall hur har ni löst värmefördelningen i stallet? Bygger eget snart och ska ha fjärrvärme och kommer inte...
Svar
14
· Visningar
1 659
Senast: LIA
·
Hästmänniskan Hur får det går till? Jag har hört bakvägen/ryktesvägen (som är ganska så säker) att vår stallhyra ev ska höjas med 200:-/månad. Men...
Svar
7
· Visningar
1 832
A
Hästmänniskan Om man betalat handpenning för en häst och säljaren ändrar sig och vill inte att Du köper hästen p g a att den tycker att saker... 2
Svar
25
· Visningar
3 410
Senast: lil-sis
·
O
Hästmänniskan Jag har lite problem med min sits när jag rider, jag har mycket svårt att slappna av i benen. Hur jag än försöker så dras benen upp...
Svar
13
· Visningar
3 098
Senast: GotAsecret
·
Hästmänniskan Jag är på gång och ev. köpa en unghäst, hon är två år i juli och är inte registrerad/har pass. Vems skyldighet är det att se till att...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: shampiz
·
Hästmänniskan finns det kanske någon som köpt denna bok som ej behöver den för tillfället eller mer överhuvudtaget? Köper gärna den isf, p:ma mig om...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka