Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet inte om jag satt min fråga på rätt ställe, men det jag undrar är hur bindande är ett köpeavtal där man skriver med att hästen INTE...
Hästmänniskan
från ett hästföretag, men ja har inte betalat för den, hade valt förskottsbetalning o skulle betala in nu idag när lönen kom. men döm om...
Hästmänniskan
Jag har valt att skapa ett nytt användarkonto pga att jag inte vill att det ska "komma ut" den här vägen. Inte förrän alla berörda har...
Hästmänniskan
Jag skulle kunna tänka mig att utbilda mig till ridinstruktör om något år, och skulle vilja veta vad som krävs och hur utbildningen går...
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...