Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu ska det rivas.. Och markarbetas... Och byggas..:crazy: Stormen förstörde både stall och loge för oss så nu måste vi bygga nytt:cry...
Svar
14
· Visningar
6 096
Senast: Lazy Lady
·
Gnägg molly och jag ute på en ridtur i snön.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Mimmi.
·
X
Hästmänniskan Jag har en diskussion på en annan sida och behöver se om det verkligen bara är jag som har den uppfattningen. Här kommer en liknelse... 2
Svar
33
· Visningar
2 963
Senast: Totola
·
Hästmänniskan ja nu ska jag (pappa :angel: ) bygga shettis stall i en befintlig del i ladugården där takhöjden är 2,20m... så nu vill jag ha lite...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Rebecka83
·
E
Hästmänniskan Är djurägare rättslösa? Häst hos välkänd Curlyhästuppfödare avlivad i Örebro län - myndigheter polisanmälda...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: BeastieBabe
·
N
Hästmänniskan Jag har (nästan) bestämmt mig för att köpa islandshäst, men OJ vad dyrt! Jag visste redan innan att dom var dyrare än vanliga hästar... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 155
Senast: Lobelia
·
S
Hästmänniskan Hey, old Sancho is back! Nu är det dags att flytta utomlands snart. Tänkte om ni som varit och jobbat som beridare på större stall...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: miamia
·
Hästmänniskan Vet inte om jag satt min fråga på rätt ställe, men det jag undrar är hur bindande är ett köpeavtal där man skriver med att hästen INTE... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 287
Senast: Tabitha
·
B
Hästmänniskan Under sommaren har jag tänkt att bygga en lösdrift för ca 6 unghästar.Har ni egna erfarenheter,bra tips o.d att dela med er av? Gärna...
Svar
10
· Visningar
5 195
Senast: ang
·
M
Hästmänniskan Hej alla glada! Vad skall man tänka på/ta upp när man söker hästjobb/hästskötarjobb m.m? Vad har ni för erfarenheter? Hur går man...
Svar
8
· Visningar
1 373
Senast: Moori
·
B
Hästmänniskan Jag har varit fodervärd på min Varmblodsvalack í lite mera än 1 år men i December så frågade jag ägaren (ägaren ville inte ha hästen...
Svar
16
· Visningar
1 647
Hästmänniskan från ett hästföretag, men ja har inte betalat för den, hade valt förskottsbetalning o skulle betala in nu idag när lönen kom. men döm om... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 184
Senast: kingb
·
C
Hästmänniskan Någon som har koll på seminarierna på eurohorse (scandinavium) i år? Har aldrig varit på ett seminarie på eurohorse, men har hittat...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Har förmodligen lagt denna i fel forum, men jag hittade inget annat, så moderator får flytta om den ligger fel! Jag har kommit fram...
Svar
16
· Visningar
16 510
Senast: trip
·
C
Hästmänniskan Jag har valt att skapa ett nytt användarkonto pga att jag inte vill att det ska "komma ut" den här vägen. Inte förrän alla berörda har...
Svar
12
· Visningar
1 981
Senast: buschiq
·
M
Hästmänniskan Snart är det dags för gymnasiet:crazy: jag har funderat på att gå naturbrukslinien i rättvik med inriktning hästhållning och ridsport...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: Reykur
·
P
Hästmänniskan På hur hög en boxdörr måste vara? Eller är det bara bredden som har betydelse? Enligt djurskyddet. 1,2x2,2 m Allmänna...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: BeastieBabe
·
P
Hästmänniskan Jag har provat att ringa djurskyddet och frågat om hur hög en boxdörr enligt lag måste vara. Men jag kan inte hitta måtten:mad: De...
Svar
6
· Visningar
1 960
Senast: zillax89
·
Hästmänniskan Jag skulle kunna tänka mig att utbilda mig till ridinstruktör om något år, och skulle vilja veta vad som krävs och hur utbildningen går...
Svar
4
· Visningar
2 586
Senast: pastejja
·
E
Hästmänniskan Ska byta bil och tänkte bara höra om någon av er brukar köra hästsläp med en BMW320 kombi? Erfarenheter? Har läst om tjänstevikt...
Svar
18
· Visningar
2 057
Senast: MittNyaJag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka