Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Ska låna ut hästen på foder imorgon, detta blev bestämt idag och jag har ingen möjlighet att åka till någon ridsportsaffär för att få...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: åke
·
Hästmänniskan Om man bygger ett stall i trä, har ni isolerat detta isf hur/mycket? Om man vill ha öppet upp till nock, vad har man för innertak? Om...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Tuvalisan
·
J
Hästmänniskan Jag har 2 hästar som går tillsammans i en förhållandevis knagglig och såklart hård hage *djup tjäle*. Ingen av dom rör sej särkilt...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: JK+T
·
W
Hästmänniskan InterSport säljer ju Radital på löpande band, så vi vet ju alla att det fungerar på idrottsmän till och från... Men vi som är insatta... 2 3
Svar
51
· Visningar
14 749
Senast: Mli
·
N
Hästmänniskan hoppas det här inte är en tråd som ni redan har hundra av men har svårt att hitta någon där jag kan få mitt svar. ni som ger fri...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: corzette
·
P
Hästmänniskan Ja, precis som rubriken lyder. Kan man ha torv på en ridbana? :confused: Om det blandas med grus, mer grus än torv. I så fall...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: corzette
·
P
Hästmänniskan Jag och en kompis har i princip fått ett stall, visserligen i dåligt skick med grunden finns och väggar ;) Vi beöhver byta ut stora...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Pincushion
·
P
Hästmänniskan Vad tycker ni. Det finns så där många stall i närheten men de finns baar ett fåtal lediga stallplatser. En vad jag vet och det är en...
Svar
15
· Visningar
1 232
Senast: Boj
·
Gnägg Här har vi precis kommit hem från en härlig ridtur i skogen!
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Koppen
·
Hästmänniskan Kan man begära att fodervärden ersätter en för stallplats, transporthyra, bensin mm? Lite bakrundsfakta Skall nämnligen låna ut min...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Favina
·
D
Hästmänniskan Vi fick idag reda på att det kommer komma en inspektör ut till stallet, Så vi blev lite fundersamma på vad dom kollar upp egentligen... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 172
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Har ett problem. Vi har 4 hästar på gården. Tre delar en stor hage, och nyförvärvet går ensam bredvid de andra tre. "Tråd i tråd"...
Svar
19
· Visningar
5 032
M
Hästmänniskan Har lite funderingar här nu, "padocken" som jag rider på sommaren går inte at rida i på vintern. Jag rider på o inhängnat område på...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: Marius
·
N
Hästmänniskan Kan någon vara snäll och tala om en sak för mig? Hur sjutton ska jag göra för att mina bruna snygga egentligen kanonbra elband ska vara...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: nyfikenjag
·
Hästmänniskan Vet att det ej går att tecka försäkring på en del (alla?) hästar efter 16 år. Men en del raser går det väl på? Är Shettis en sån ras? 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: Jenny1
·
Hästmänniskan Förra veckan när jag skulle hoppa för första gången på ca tre månader så började det helt plötsligt göra jätteont i min högra vrist...
Svar
7
· Visningar
4 631
Senast: Kiowa_
·
A
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt vart den här tråden skall ligga. Men jag måste vilket fall som helst få ett svar på den.. Är det några speciella...
Svar
2
· Visningar
909
C
Hästmänniskan Hej,vi ska byggaeget stall med 6 boxar.Hade varit roligt om ni vill sätta in lite bilder på era stall så får man lite inspiration?? Caroline 2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 051
Senast: elinsjobergh
·
S
Hästmänniskan Ska byta stängsel på mina hagar till våren och har tittat runt lite i djungeln av olika fabrikat och alternativ. Undrar nu om ni på...
Svar
7
· Visningar
1 313
Senast: Donnatello
·
Hästmänniskan Hur delas stalljourerna (in/utsläpp fodringar etc) upp i ert stall? Går det enligt en box - en stalljour, så att den som har två hästar... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 558
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck