Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Som en del säkert känner till kommer jag flytta till gård i månadsskiftet. Kommer att byta ut hagmaterialet då mkt blivit murket av det...
Svar
9
· Visningar
4 110
Senast: TomasN
·
Svar
0
· Visningar
97
R
Hästmänniskan jag har problem med att jag inte "öppnar" höfterna när jag rider, vilket leder till tår som pelar rakt ut och det känns som om jag...
Svar
3
· Visningar
2 097
Senast: Core
·
E
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite råd och tips att hålla mina tävlingsnerver i styr. Vet ni nån som kanske kan hjälpa mig med sånt här eller kanske...
Svar
3
· Visningar
1 132
Senast: Core
·
Gnägg Lektionshäst som jag lånade under julen
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Martina_m
·
Gnägg I natt kom så fölet, 12 dagar över tiden
Svar
0
· Visningar
123
Senast: BONA
·
Gnägg Stoföl med stjärna. e: Brittish Spotted Pony, u: Shettis.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Argona
·
P
Hästmänniskan God fortsättning! Skulle ni kunna tänka er att betala mer för en häst än vad den är försäkrad för? Vi säger att det rör sig om en... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 713
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Vi försöker ju ofta få hästen att röra sig i en bra form, dvs i balans, med god ryggverksamhet, med bra bakbensaktivitet osv. Hur rör du... 2
Svar
32
· Visningar
2 619
Senast: roadkilled
·
M
Hästmänniskan jag köpte min häst för 1 år sedan och jag har haft problem med den förra ägaren nästan ända sen jag tog hem henne, hon VÄGRAR skriva på... 2
Svar
20
· Visningar
2 383
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Har en fråga angående försäljning av häst. När är hästen köparens? Har för mig att jag läst att den blir det när hästen satt sin första...
Svar
10
· Visningar
1 074
Senast: LIA
·
N
Hästmänniskan Har en häst utlånad på foder fram tom 1 maj. Tanken var ju att hon skulle få köpa han och det är inskrivet i kontraktet att han är till...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: nalle
·
Hästmänniskan Vi skall mura upp boxar, taket är ca 6 m till nock. Min eventuella snickare säger att vi måste ha stolpar som håller de murade...
Svar
5
· Visningar
1 669
Senast: Rydberg
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: HBKbruden
·
Svar
0
· Visningar
146
·
Gnägg Några timmar gammal
Svar
0
· Visningar
144
·
Gnägg Kaligua med sitt nyfödda föl. Hingstfölet är efter Cagliostro 931- Calido I- Caletto I. Han har siktet inställt på att bli en...
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Pade
·
Hästmänniskan Har man dem försäkrade i A1 10 000kr då? Går veterinärvården in och betalar om det blir fortsatta problem med skadan hästen är...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: elle12
·
S
Hästmänniskan Är det köparen eller säljaren som står för röntgen och besiktningskostnaden?:confused:
Svar
6
· Visningar
927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka