Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Som en del säkert känner till kommer jag flytta till gård i månadsskiftet. Kommer att byta ut hagmaterialet då mkt blivit murket av det...
Hästmänniskan
Jag skulle behöva lite råd och tips att hålla mina tävlingsnerver i styr. Vet ni nån som kanske kan hjälpa mig med sånt här eller kanske...
Hästmänniskan
Vi försöker ju ofta få hästen att röra sig i en bra form, dvs i balans, med god ryggverksamhet, med bra bakbensaktivitet osv. Hur rör du...
Hästmänniskan
jag köpte min häst för 1 år sedan och jag har haft problem med den förra ägaren nästan ända sen jag tog hem henne, hon VÄGRAR skriva på...
Hästmänniskan
Har en fråga angående försäljning av häst. När är hästen köparens?
Har för mig att jag läst att den blir det när hästen satt sin första...
Hästmänniskan
Har en häst utlånad på foder fram tom 1 maj. Tanken var ju att hon skulle få köpa han och det är inskrivet i kontraktet att han är till...