Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan har sökt i trådar men inte hittat alltförmycket bra tips.. på "min" ridskola har vi gemensam teori, dvs olika föreläsningar...
Svar
5
· Visningar
2 408
Senast: susekl
·
L
Hästmänniskan Har någon här köpt en häst eller flera från något annat land? Fundrar på att köpa en häst från Ryssland, någon som har ergarenhet av detta?
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Korven
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Freja_
·
Gnägg eppu vid ån i det vackra vintervädret
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Fannih
·
T
Hästmänniskan Köpte en häst för två månader sedan för att använda till hobbyridning. Han gick igenom besiktning med säljarens veterinär, men på min... 2
Svar
20
· Visningar
2 744
Hästmänniskan Är det någon som vet något om ett slags bälte som man har runt midjan som håller kvar kroppsvärmen, ökar cirkulationen och minskar risk...
Svar
1
· Visningar
1 654
Senast: diartistakasha
·
Hästmänniskan Jag har mest haft "Stay in place" och varit hur nöjd som helst med dem. Men jag har inte hittat detta märke alls i Tyskland utan jag...
Svar
16
· Visningar
2 144
Senast: PonnyBus
·
G
Hästmänniskan För ett och ett halvt år sen blev jag hästlös, och sen dess har det blivit lite sisådär med ridningen :( Sen det tog slut på hästeri...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: Darbhanga
·
Hästmänniskan Vad har ni för upplägg eller terminsplaneringar på era ridskolor? Har ni några sådana överhuvudtaget? Jag sitter och funderar lite i...
Svar
3
· Visningar
2 982
A
Hästmänniskan hur vet man hur mkt hästen är värd.... (det är ju lite upp till var o en vad man är berädd att betala men vill ha lite mer kött på...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: nexxa
·
L
Hästmänniskan Jag upplever att jag skulle behöva variera min träning med något annat än bara ridning. Sitter på rumpan framför datorn nästan hela...
Svar
11
· Visningar
1 384
Senast: Stopek
·
M
Hästmänniskan Jag ska köpa islandshäst, och undrar om det är brukligt att säljaren eller köparen skaffar en veterinär vid besiktning? Min säljaren...
Svar
14
· Visningar
1 403
Senast: emelie_r
·
Svar
0
· Visningar
158
Senast: biffen
·
Gnägg Min gamla sköthäst som nu betar på trapalanda.. saknar henne så..
Svar
0
· Visningar
155
Senast: tinituss
·
Gnägg Min gamla skötponny! Saknar han så enormt mycket!
Svar
0
· Visningar
133
Senast: tinituss
·
Svar
0
· Visningar
163
Senast: biffen
·
Hästmänniskan Snälla,kan några snälla männinskor här inne hjälpa mig med en sak. Jag har ju inackorderings stall och en del vill ha hjälp med... 2
Svar
20
· Visningar
2 761
Senast: only me
·
P
Hästmänniskan Har någon blivit tvungen att betala tillbaka moms till skattemyndigeheten som ni dragit av för er hästverksamhet i enskild firma då ni...
Svar
13
· Visningar
1 574
Senast: LillaMy
·
K
Hästmänniskan Hej! Den 30 november sålde jag lite hästsaker till en person i Alunda. Denna lovade att betala samma dag och eftersom jag sålt ett...
Svar
13
· Visningar
1 534
Senast: mizz_perfect
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka