Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hade tänkt att försöka få ihop lite extra pengar i sommar och tänkte då ta in 1-2 fånghästar. Har skogshage helt utan bete och en hage...
Hästmänniskan
Det var några år sedan jag hade häst och nu sitter jag och jämför försäkringar, det har hänt en del, framförallt gällande det finstilta...
Ekonomi & Juridik
Visst frågan är inte så hästrelaterad egentligen, men företagsrelaterad!
Jag är på gång att trycka mina visitkort snart, och jag har...
Ekonomi & Juridik
Nu har min värsta tid på året börjat. Timotejen har börjat gå i ax, regnet bara forsar ner och ser ut att fortsätta så i några veckor...
Hästmänniskan
Av någon anledning försvann min tråd. Så ni som följer den vet att jag inte tog bort den.
Pratade nyss med en Bukefalist i telefon som...
Hästmänniskan
Jag vet inte exakt vad jag vill ha hjälp med, bara få ha er som bollplank tror jag. SKa jag sluta på rdiskolan eller inte??? När fick du...
Ekonomi & Juridik
Har nyligen köpt en sällskapsponny (minishettis) som ej varit försäkrad. vad är vettigast att göra? Teckna en ny försäkring eller sätta...