Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Läste ju här på forumet för några dagar sedan om Agrias nya förbättrade villkor. I helgen läste jag om Folksams dito. Jag har inte läst... 2
Svar
39
· Visningar
3 023
Senast: Kirre
·
B
Hästmänniskan Jag har fått lite problem å tänkte se om ni har något tips, ville höra era åsikter om nån orka läsa vill säga :devil:. Jag har precis...
Svar
5
· Visningar
1 382
Senast: julius
·
Hästmänniskan Är det något som går med i försäkringen eller är det lika bra att glömma det? Misstänker att det kostar en slant när det är något större...
Svar
15
· Visningar
1 259
Senast: Kalinka
·
P
Hästmänniskan de är så att jag och min pojkvän ska köpa en shetlandsponny och jag undrar vad man får ge för en så liten pålle jag har set dom som vill... 2
Svar
38
· Visningar
2 080
K
Hästmänniskan Vi ska anlägga ridbana här hemma och jag har fått höra talas om Paddex som ska vara så bra? Någon som har ERFARENHET av detta underlag...
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: charmant
·
M
Hästmänniskan Hur mycket salt (eller magnesiumklorid) går det åt (ungefär) per m2 för att hålla dammet borta? /M
Svar
12
· Visningar
7 084
Senast: Moniq
·
K
Hästmänniskan Har man någon som helst möjlighet att häva köp av häst fast den inte har något fysiskt fel?Har nyligen köpt en valack, som är väldigt... 2
Svar
25
· Visningar
3 069
Senast: Cosheen
·
C
Hästmänniskan Jag har en häst som behöver ridas till, jag har beslutat att låta en duktig tjej rida hästen en gång i veckan. Vad är rimligt att betala...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Loranga
·
Hästmänniskan Vi ska blanda i stenmjöl i den befintliga sanden (som är ett ca. 15 cm. tjockt lager) Ev. ska vi ta bort en del sand och lägga ett lager...
Svar
11
· Visningar
1 119
Senast: Kiira
·
R
Hästmänniskan Var kan man hitta hästjobb förutom här på buke och i ridsport???? //Rocco
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: Moniq
·
J
Hästmänniskan Var hittar jag \"block\" för att hissa upp saker? Skall vara ett block med fästplatta så man kan fästa det i taket. I den skall sedan...
Svar
2
· Visningar
2 148
Senast: joa
·
P
Hästmänniskan Har fått mojligheten att hyra ett stall med 3 boxar 3 minuter från dar jag bor, och tankte kolla om fler gor samma sak? Tankte då...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Welsh
·
C
Hästmänniskan Vi är intresserade av att köpa en liten bit mark av vår granne, ca ett hektar. I dagsläget arrenderar vi det som hagmark och grannen...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Lizzy
·
S
Hästmänniskan såg att det var en tråd om det för ett tags sen, men kommer inte ihåg allt tyvärr. Vad finns det för regler/tullavgifter (så billigt...
Svar
10
· Visningar
3 861
Senast: Centaur
·
E
Hästmänniskan På sistone har det börjat komma två tjejer till vårat travstall och hjälpt till lite 13 och 15 år. Dom är ju ute efter att rida förstås... 2
Svar
25
· Visningar
2 979
Senast: DeCloe
·
Hästmänniskan Får man köra hästtransport med häst i om man har ett vanligt B(?) körkort?
Svar
11
· Visningar
954
Senast: Domaren
·
Hästmänniskan Vad ska jag \"budgetera\" för??? Jag undrar lite över vad man ska räkna med att få betala för häst, lite hypotetiskt. Inköp alltså...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Är det någon som vet om det finns bensinmackar som hyr ut hästtransporter som man kan lämna i en annan del av landet på mack inom samma...
Svar
5
· Visningar
1 671
Senast: Mia_R
·
D
Hästmänniskan Får man rida på grusvägar som är spärrade med vägbommar? Det har vi alltid gjort, vi har bara ridit förbi dom. Och om dom är öppna får...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: piggis_83
·
C
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av att hyra häst, längre eller kortare perioder? Tex har jag sett att sommarridlägers hästar hyrs ut under...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Sue_fia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V