Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på... 2
Svar
28
· Visningar
6 109
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Vi har idag en Finsk lapphund, gammal gubbe på 14 år, och en jakt labbe, precis året fyllda. Från början så var tanken att sambon skulle... 2
Svar
39
· Visningar
4 390
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Har inte hund men kom att tänka på en sak. Om en hund orsakar skada så har ju ägaren strikt ansvar. Skulle ansvarsförsäkringen i...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Min unghunds kullbror har fått diagnosen LTV vilket är så jäkla tråkigt för både hunden och ägaren :( Vad innebär egentligen diagnosen...
Svar
4
· Visningar
2 963
Hundavel & Ras Jag sitter och diskuterar lite med en vän, då vi båda är väldigt förtjusta i de olika fågelhundsraserna och draghundsport. Det vi... 2
Svar
33
· Visningar
4 366
Senast: Flavor
·
Hundträning Istället för att ta över någon annan tråd så tänkte jag att vi kan ha en egen. Jag tycker ämnet är oerhört fascinerande och jag känner... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
13 181
Senast: Fisherling
·
Hundavel & Ras Jag har länge varit på jakt efter min ras och har efter många om och men börjat kika på labrador eftersom den stämmer in på en del jag...
Svar
15
· Visningar
1 872
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Hejsan Jag och min sambo är lyckliga husse & matte till en japansk spets på 6 månader. Vi är dock rädda för att vi har gett våran valp...
Svar
4
· Visningar
2 289
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Mina hundar har alltid åkt i bur, men i nuläget har jag ingen egen bil. Hittills har Rhiannon åkt i en stor kattbur som har varit lätt...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min rottistant på snart10 år och ca 30 kilo äter idag Pure Natural grain free med lamm och mår bra på det, väldigt blank i pälsen, har...
Svar
11
· Visningar
1 008
·
Hundhälsa Kom inte på någon bra trådrubrik men på grund av att min ena hund hade urinstenar går han på Hill's Prescription Diet u/d Urinary Care...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Sol
·
Hundträning Jag har mina teorier om detta och tränar mina hundar på det sätt som jag tror ska kunna leda till min målbild. Men sen jag blev... 2
Svar
31
· Visningar
5 561
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
2 053
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 090
Senast: Maniac123
·
Hundträning Är det någon som vet något om Canny Collar? Har en vän som blivit rekommenderad detta av sin instruktör på sin stora starka hund som gör...
Svar
10
· Visningar
1 923
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om dem? Hur mycket aktivering brukar en sådan vilja ha för att vara nöjd? Är det möjligt att valla med en eller är den... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 388
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Har börjat skanna nätet lite mest på skoj då vi ev funderar på valp till sommaren (eller nästa år, vem vet). Jag har konstaterat att de... 2
Svar
26
· Visningar
2 735
Senast: lillamy73
·
Övr. Hund Årets julkortstråd har ni här! In med alla era fina, fula, misslyckade, perfekta julkortshälsningar med hundar 🎅🏻 2 3
Svar
59
· Visningar
4 453
Senast: Lilla-S
·
Hundavel & Ras Jag blir gladare när folk frågar om ras, än att de ska gissa fel. :angel: Vanligt att olika sällskap kollar på Ebbot. Någon i sällskapet... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 385
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Min shiba är skendräktig så till den grad att hon har svullna juver. Definitivt lite mjölkstinn, men hon är inte öm eller så. Jag står...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka