Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som vet om hundar kan känna på lukten o katten är en tjej eller kille??
Svar
0
· Visningar
2 361
Senast: kpist
·
Z
Övr. Hund Har en schäfer hanne som spyr en del. Inte varje dag, men ganska ofta. Vanligtvis hade jag inte brytt mig om detta (våran hund tror han...
Svar
11
· Visningar
1 966
Senast: Znozan
·
F
Övr. Hund Antagligen så ska den här tråden inte ligga här, men eftersom detta är rätt brådskande så lägger jag den här i alla fall. Hjälp gärna...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: Fluffboll
·
T
Övr. Hund Min yngre tik tycker jag inte är speciellt smal över revbenen. Man känner revbenen plus att det är lite fett över de. Men magen är så...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hur gör ni nu när det börjar bli kyligare ute? Själv har jag väldigt lättfrusna händer och att tvingas ta av sig lovikkavantarna för...
2
Svar
30
· Visningar
2 570
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund Jag vet att ni finns (även om det ibland inte verkar så på detta forum). Hur gjorde ni när era hundar var små? Hur länge tog ni ledigt...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: Ishtar
·
F
Övr. Hund Och lyckliga hundar.... Nu har hundarna kommit på att man kan gräva sig in i hönsgården, och äta upp hönsens mat. :crazy: Det är inte...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Fritte
·
B
Övr. Hund Vad brukar ni göra när det kommer små tjejer och vill gå ut med eran hund? Låter ni dom får gå ut eller säger ni nej?? Jag låter ett...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 553
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund Läste på Aftonbladets hemsida om kvinnan som får böter för att hon inte plockar upp hundbajs i sin trädgård. Aj, aj, det kommer att...
Svar
10
· Visningar
1 298
Senast: KaZa
·
S
Övr. Hund jag är kanske lite udda, men jag vill inte ha en valp.. jag tycker inte jag riktigt har den erfarenheten att uppfostra en valp och...
Svar
14
· Visningar
3 993
Senast: __Stilett__
·
B
Övr. Hund nån som har en sån otroligt vacker hund? hur är dem och ta hand om, o så? Behöver dem mkt motion eller?
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: knyttet
·
B
Övr. Hund Är det vanligt att hundar får piggmentförändringar på tex läpparna? Min hund har fått rosa fläckar på läpparna och dom blir större och...
Svar
3
· Visningar
1 324
Senast: Itchie
·
Övr. Hund någon annan som har det? min labbe ylar till massor av musik, men allra helst till bob dylan, munspel och klassiskt. han har tom lärt...
Svar
7
· Visningar
1 710
F
Övr. Hund Det är nog jag det! Tittade just på hundskolan i gokväll, där de pratade om gamla hundar, och hur det är att ta bort en gammal hund. Och...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Dextrosol
·
N
Övr. Hund det var på Djursjukhust i Skara. Den var så stor och vacker och vit med litet svarta proicakr tror jag på huvet och sen skär om nosen...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: kpist
·
Övr. Hund Har märkt på senare tid att korsningar med border collie är väldigt vanliga. Vad det än är för andra raser i så nog sjutton är det en...
Svar
9
· Visningar
3 164
Senast: Meibla
·
J
Övr. Hund Har börjat misstänka att det finns endel pudelfantaster som glider omkring här i Forumet :smirk: Därför måste jag nu få fråga lite...
Svar
15
· Visningar
15 542
Senast: Raven
·
Övr. Hund Min snart 8 månader gamla lillkille väcker mej fortfarande mitt i nätterna o ska ut o kissa. Inte särskilt jobbigt, eftersom vi bor i...
Svar
13
· Visningar
1 039
Senast: Zewz
·
T
Övr. Hund Att tiken är med valpar? det har gått drygt två veckor sen jag para mina hundar, är det på tok för tidigt att se något tecken på att hon...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: thereseSvensson
·
Övr. Hund Så här fin är Doris i sin vinterjacka, sydd och designad av Ishtar! Höstpromenad med kattvalpen Stig :banana:Husse håller fast Doris
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp