Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Så här i ormtider vill jag gärna ha med mig mina cortisontabletter vart jag än går. Så tanken på en behållare att sätta på...
Svar
5
· Visningar
1 496
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund vi har ju ett gäng valpar hemma:love: de är lite mer än 2 veckor gamla. amerikansk cocker spaniel till de två första kullarna hade... 2
Svar
21
· Visningar
3 850
Senast: Rouise
·
M
Övr. Hund Vill bara dela med mig, träningen gick så fantasiskt bra, kanske har det äntligen lossnat lite till:) . Omplaceringsschäfern har...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: MulleMonster
·
S
Övr. Hund Jag har två hundar som jag älskar mer än livet självt. De har alltid levt tillsammans (snart 12 år), de har alltid vandrat tillsammans i...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund På ett ungefär vet jag väl, men det finns alltid risk att jag glömmer av saker. Vad bör jag införskaffa till valpen? (Alltså, så här i...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: trip
·
K
Övr. Hund Hej! Min hund blev ormbiten av huggorm i måndags och blev riktigt dålig. Han blev biten i ansiktet någonstans (jag såg inte riktigt...
Svar
16
· Visningar
1 773
Senast: kickikompis
·
Övr. Hund Jag som alltid brukar inbilla mig att jag är så fyndig, har total idétorka på namn på bokstaven R. Valpen föds i dagarna, och vi får... 2
Svar
22
· Visningar
1 852
A
Övr. Hund Jag hade min f.d svärmors ena rottweiler tik så mycket jag bara kunde i över 2år och blev helt såld på denna rasen. Funderar nu på att...
Svar
3
· Visningar
1 287
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Säker på att jag läst nånstans att det finns något som just dessa raser är överkänsliga för och kan dö om dom får i sig det. Men minns...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: starcastle
·
A
Övr. Hund Någon som vet om det finns några kända reaktioner av Bio-banden? Någon som har märkt något på sin hund?
Svar
9
· Visningar
1 544
Senast: Rotterö
·
L
Övr. Hund Jag har som smått börjat köra lite spår med Midas och på den biten är jag i princip helt grön. Jag körde iofs en del med Rottisen, men...
Svar
9
· Visningar
2 810
Senast: liten82
·
Övr. Hund I helgen var vi på besök hos min familj 25 mil hemmifrån och självklart skulle hunden med. Vi visste att resan skulle bli påfrestande...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: EmelieK
·
T
Övr. Hund Vi har precis fått hem en åttaveckors blandisvalp. Funderar på hur man ska uppskatta hennes vuxen vikt. Hon är en blandning av...
Svar
9
· Visningar
8 326
Senast: trip
·
I
Övr. Hund Jag hittade min lilla söta, goa & alldeles hopplösa Tess död för några timmar sedan. Min dotter hade gått en promenad och bundit henne... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 681
Senast: ikaros227
·
I
Övr. Hund Är det någon här som har haft ett liknande problen och lyckats att komma tillrätta med det så att det fungerar ok iaf.? Har en 2-årig... 2
Svar
22
· Visningar
2 529
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Jag måste bara berätta vad min jaktgolden Gimmie gjorde idag :) Hon är så tokig och rolig så det är inte klokt, hon får mig att skratta...
Svar
4
· Visningar
848
Övr. Hund Nu är vi nära slutet... Eftersom Lucas inte blivit bra efter alla operationer så bestämde vi en ny tid hos veterinären. Mamma åkte...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: plymen
·
M
Övr. Hund Någon med denna underbara ras? Jag har en briard-gosse på snart 1 år :D han är uunderbar!!!! :love: :love:
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Miyuki
·
Övr. Hund En vän har fått svar på allergi prov på sin hund och det var minst sagt nedslående. Hunden var allergisk mot i princip all sorts...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Till en alldeles bedårande liten labradorhane - se bilderna. Han är 5v idag och vi hämtar honom om 2.5v *längtar* :love...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: EmelieK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023