Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Satt och läste en annan tråd här som handlade om kamphundar och kom då att tänka på det här förslaget om hundkörkort! Visst är...
Svar
16
· Visningar
1 328
Senast: meander
·
Övr. Hund :angel: :angel: Skickade nyss ut min praktikant med Rix på hans mitt i dan-promenad.. Han är vältränad i lydnad (hade han som...
Svar
16
· Visningar
1 335
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vad krävs det för att en domare ska få döma? På en officiell utställningn måste den kunna rasen, men hur är det på en inofficiell? Jag...
Svar
1
· Visningar
1 524
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hur många av alla som är här på forumet kollar sina hundar innan de paras? Med koll menar jag då att man undersöker så de inte har anlag...
Svar
7
· Visningar
1 856
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund Hjälp mig underbara Bukisar. Vart vänder ni er helst när det gäller hundfrågor? Vilka tidningar/forum tycker ni är bra? Vi är en...
2
Svar
21
· Visningar
2 026
Senast: enioreh
·
Övr. Hund Vad gäller den försäkringen? Jag borde veta, men har totalt glömt bort det, och hittar det inte någonstans heller. Är jag försäkrad om...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: Dorro
·
S
Övr. Hund alltså, har scalibor-halsband på våra tre hundar och nu kan jag knappt ta på dem utan att få utslag på händerna.. gucci slickade mig...
Svar
10
· Visningar
1 470
Senast: Willebillebus
·
Övr. Hund Jag behöver höra vad ni kloka hund-människor tycker i detta! Jag har en liten blandras-kille :love: som är 10 mån. Han är rumsren...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Z3:an
·
Övr. Hund "Dalmatiner valpar Dalmatinervalpar GRATIS Två döva Dalmatinervalpar 5 månader gamla GRATIS (en tik och en hane). Jag vill bara ha...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min svärmor har lite problem med sin border collie hanne på 10 månader. Han har haft febertoppar ett par gånger den sista tiden (upp...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: replica
·
Övr. Hund Jag flyttade in till min kille & hans son på halvtid i januari. Mellan mina två hundar och hans barn har allt gått jättebra, han älskar...
Svar
1
· Visningar
1 744
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund ....ska jag välja. Antingen kan jag köpa en hane på 100% och den blir helt min. Eller så kan jag köpa en tik på 50% mot en kull...
Svar
6
· Visningar
1 819
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Våran lilla Rajja börjar bli en stoor hund. Fick ett par riktigt fina kort på henne för någon solig dag sedan. Hon är snart nio månader...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Hur gjorde ni när ni försökte vänja er hund (valp) i att vara i stallet? Min valp på 11v är livrädd för stallmiljön... vill ju att hon...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Nu har lilla Jämthundstiken Jänta kommit o är på upptäcksfärd i sitt nya hem.. [/IMG] Nya idolen. [/IMG] Åhh! matte har...
Svar
5
· Visningar
1 293
Senast: Prillan
·
P
Övr. Hund Som det ser ut nu så kommer jag ensam att flytta till Kalmar höst -08 för att börja en 3årig utbildning. Jag har varit sugen på hund...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Med anledning av vårt troligtvis ökande hundbestånd i sommar har vi fått äran att döpa det lilla livet. Enda kravet är att det är ett...
Svar
17
· Visningar
2 426
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund I onsdags kväll började min färd ner mot Tyskland för att få se lite "riktig" hundträning. Vår resa började 21 på kvällen, vi åkte i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 798
Senast: sammi
·
Övr. Hund Så har vi återigen fått den smickrande förfrågan av en uppfödare om vi kan tänka oss att ta en hund på foder. Det är en valp efter väl...
Svar
17
· Visningar
937
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Hund Hua nu är jag så himla trött på att plocka bort äckliga fästingar på våran hund..... Finns det någon här på buke som har några bra...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp