Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Ja...kom o tänka på det bara... Har en draghund som får jobba lite med att dra runt ngn av oss här hemma på en sparkcykel bakom...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Athos
·
Övr. Hund Och träffar små buskompisar.. Utöver detta har han även blivit veterinärbesiktad UA, chippad och vaccinerad idag :D
Svar
7
· Visningar
729
Senast: Gnist
·
F
Övr. Hund Jag läste någonstans att Tollaren har "låg skalltröskel". Vad menas med det? Skäller den mkt eller lite??? :confused:
Svar
13
· Visningar
1 274
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Åker ni me tiken till hane??
Svar
8
· Visningar
1 555
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Idag tyckte Sirius och jag att det var dax för ett dopp! för Sirius då ;) Själv väntar jag lite till :angel: "Jag badar bara...
2
Svar
31
· Visningar
2 504
Senast: Gilly
·
E
Övr. Hund Som texten lyder ja. Min lilla vovvsing jagade en boll upå isen idag, och isen som är så tunn, den sprack itu. Lilla hunden min var...
Svar
8
· Visningar
1 191
Senast: EleGanZ
·
Övr. Hund Min Flatte har börjat kissa toook mycket och ofta. Han kan va ute i 30min å sen va inne i 1tim å ändå kissa en jätte lång stund sen när...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Fannsan
·
I
Övr. Hund Idag fyller min bebis 1 år. Tänk att han har blivit såå stor. Vi har lång väg kvar att gå och vissa dagar så vill jag bara slippa se...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: supercassie
·
P
Övr. Hund Hej hej ! Har en whippet hane på 1½ år. Vi va till veterinären i början av året pga att han hela tiden slickade sej i rumpan och...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Hittade en annons på internet ifrån en tjej som tydligen utbildade sig till djurkommunikatör (hon pratar alltså med djur..) Nu behövde...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Torktumlare
·
N
Övr. Hund Har 5 helt underbara valpar hemma...5 grabbar är dom och under flaskuppfödning. Har fått en sån otrolig kontakt med dom nu att jag får...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: Torktumlare
·
Z
Övr. Hund Vet inte om det är så vanligt med presentationer här inne, men iallafall... Jag är en tjej på 22 år och bor me föräldrar på landet i...
2
Svar
30
· Visningar
2 042
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Var det dags för idag. Plockade upp Buke-Minerva efter vägen och stoppade in henne i baksätet med mina 2 pladderkusar till döttrar...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Gnist
·
P
Övr. Hund Vi funderar på att kastrera vår 2-åriga hanhund, vad tycker ni är fördelen resp nackdelen? MVH Pia
2 3
Svar
45
· Visningar
10 661
Senast: Sol
·
P
Övr. Hund Jag tror det är den rasen jag menar den svanslösa mellanstora vallhunden? Hursomhelst, berätta om rasen för mig. Hur är den i psyket...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Generalen
·
Y
Övr. Hund Hej.. Har en liten fråga.. Funderat länge på att skaffa hund .. Har inte funnits rätt tillfälle förut , men nu är jag hemma mammaledig...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Zita
·
Övr. Hund Imorgon, måndag kl 8 så somnar Tindra in. Två år gammal är allt hon kommer bli, tyvärr. Ett beslut som jag har jobbat på i minst sex...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: Tindrande
·
H
Övr. Hund När ska det göras något drastiskt? Nu tycker jag att det gått lite väl över styr med alla attackerande hundar.De anfaller både...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: midnight Rags
·
L
Övr. Hund Eira har kommit hem!! Nu har lilltösen äntligen kommit hem Bilresan på 10timmar förutspåddes bli jättejobbig, men när vi lämnat...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Zita
·
P
Övr. Hund Min hund opererades för ca 6 veckor sen för att korsbandet i vänstra knät gått av. Allt har läkt bra så här långt. Igår kväll började...
2
Svar
26
· Visningar
5 600
Senast: plymen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp