Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Eira har kommit hem!! Nu har lilltösen äntligen kommit hem Bilresan på 10timmar förutspåddes bli jättejobbig, men när vi lämnat...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Zita
·
P
Övr. Hund Min hund opererades för ca 6 veckor sen för att korsbandet i vänstra knät gått av. Allt har läkt bra så här långt. Igår kväll började...
2
Svar
26
· Visningar
5 613
Senast: plymen
·
Övr. Hund ... kan ni se på denna lilla film! Lite väl mycket krut i starten, men han lugnade sig lite sedan;) Hehe, jag har just kommit på att jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 658
Senast: pumah
·
M
Övr. Hund Testade schäfern som blivande väktarhund idag och han klarade testet galant:bump: . Han imponerade på både mig, polisen och åskådarna...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Lillaloppan
·
D
Övr. Hund Vi kasterade vår 11-månader hanhund för 4 veckor sedan, och sedan dess har han lagt på hullet litegrann, men det gör ju inte så mycket...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: liten82
·
J
Övr. Hund Finns det någon här som känner till om hundar kan drabbas av SLE liknande sjukdom och om ja, hur man ställer diagnosen? Vi är mitt...
Svar
10
· Visningar
3 065
Senast: Jeeves
·
M
Övr. Hund Jag är på jakt efter en sådan där riktigt fluffig och mysig hundbädd, men de tycks bara finnas i typ mini-storlekar :p , finns det någon...
Svar
18
· Visningar
4 955
Senast: Zelma
·
P
Övr. Hund Hur mycket motionerar ni er hund varje dag? Vad brukar ni hitta på? hur många gånger går ni? Hur lång tid? Vad har ni för ras? Så här...
2
Svar
21
· Visningar
2 011
Senast: Annielee
·
D
Övr. Hund hej någon som vet något skojjigt kanske lite ovanligt namn till en liten vit tik?? skall snart få hem min amstaff valp och vet inte vad...
2
Svar
37
· Visningar
8 669
Senast: Torktumlare
·
S
Övr. Hund Någon som har ute hund? vad kan ni rekommendera för ras? Har inte bestämt oss om vi ska ha en inne hund eller ute hund.. Min sambo...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 249
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Här har man skaffat katter för att hålla "ohyran" borta. Katterna ligger utsträckta i solen, eller sitter på trappen och gäspar...
2
Svar
29
· Visningar
5 920
Senast: Jolanta
·
K
Övr. Hund ...tycker jag är hilarious! http://sydsvenskan.se/skane/article228685.ece
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: Athos
·
3
Övr. Hund Ja hunden är redan köpt men syster min känner att de kanske gjort ett överilat beslut och jag kan inget om amstaff och allt det...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 187
Senast: Knut
·
G
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite tips på fina ställen i Sverige där man kan semestra med hund. Det behöver inte finnas några speciella...
Svar
14
· Visningar
1 693
Senast: glee
·
G
Övr. Hund Vi har tagit det tunga beslutat om att omplacera våran hund, Emil. Emil är en blandning utav Border Collie och Labrador. Vi har haft...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
11 091
Senast: Goldpilz
·
Övr. Hund Hur ska jag göra...? Hunden är kanonfin på apporteringen; snabb, smidig och mycket arbetsvillig. Men hon släpper alltid apporten innan...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 143
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur får man en hund att låta: blubb-blubb-smask-blubb-blubb-morr-blubb-blubb-smask-morr-blubb-blubb? :confused...
Svar
4
· Visningar
1 372
Senast: SingleMalt
·
Övr. Hund Någon som använder Glucovett till sin hund med atros? Erfarenheter? Biverkningar? Resultat? Fick 500 gram av en vän nu...
Svar
19
· Visningar
4 836
Senast: R8n
·
N
Övr. Hund En hund, i mitt fall Siberian husky på 24kg. Vilka vikter kan man räkna med att hunden kan bära på. Snackar vi om 1-2kg, eller 4-5kg...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund .... Stog bredvid en Irländsk Varghund för första gången idag :D kännde bara :eek: Jäääävlar va stooor den äääär!! :o Asså, om man...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: Zita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp