Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag ser allt oftare framförallt på Facebook att människor efterfrågar hjälp till sin hund. Förutom alla tiggerier till veterinärvård... 2
Svar
21
· Visningar
2 393
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 362
Senast: Gumman123
·
Hundavel & Ras Eller ja, just nu bara en än så länge :D Ganska precis 24 h efter lägsta temp så tyckte han att det var läge för att möta världen med... 14 15 16
Svar
303
· Visningar
35 892
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hund i bur – vad gäller? Får man ha sin hund instängd i en bur hemma? Svaret är rakt och tydligt: Nej, det får man inte, inte ens i två... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 849
Hundträning Hej, Någon som tränar specialsök (inte nosework) här på Buke? Hur gör ni vid inlärning av doft och markering? Jag (och hunden) går en... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 052
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Nej, jag ska absolut inte skaffa hund nu! Eller ens inom en närmare framtid. Däremot drömmer jag absolut om en hund när jag bor på min... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 210
Övr. Hund Hej kloka bukemänniskor. Tänkte höra om ni kunde ge tips på lämpliga raser som skulle kunna passa min mor då hon tänkte skaffa hundvalp... 2
Svar
25
· Visningar
2 373
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Här finns massvis att läsa, det ena är en kennel som föder upp pyrrar o aidi så dit får jag väl inte länka (sök under historia o mer...
Svar
3
· Visningar
1 025
Övr. Hund Jag har en unghund (9 mån) som jag åker med till skogen för att ha honom lös. Jag åker ofta till såna skogar där jag vet att ingen annan... 20 21 22
Svar
436
· Visningar
29 261
Senast: Bonica
·
Hundhälsa Vår ena hund har en tå som är öm om man klämmer på den. Hon har aldrig varit halt trots det utan det är bara vid palpering av tån som...
Svar
6
· Visningar
3 152
Senast: igbest
·
Hundhälsa Jag börjar med några förtydliganden: Det är inte min hund, men jag har fått tillåtelse att be om hjälp här. Hunden har varit hos... 2
Svar
28
· Visningar
6 907
Hundhälsa Har någon här varit med om att en hund blivit attackerad (och i värsta fall upplyft) av en rovfågel? Jag har delad vårdnad om en hund... 2
Svar
28
· Visningar
2 545
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Forskare vid SLU säger att hundfoder fungerar bra som människomat... 2
Svar
31
· Visningar
2 877
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras I Klarnas nya reklamfilm? Finns på Youtube, sök klarna snoop dogg @RedChili eller någon annan som vet? 2
Svar
31
· Visningar
3 975
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Nu måste jag få lite hjälp med ett problem som jag blir mycket konfunderad över. Har en 8 årig och en 9 månaders, båda hanar (I familjen...
Svar
6
· Visningar
4 165
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras Kort fråga till er här som kan allt. Jag skulle vilja veta vilken slags hund det är som mannen i folkabussen har. Se från 08.50...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 182
Senast: Lime
·
Hundavel & Ras Slog på TV:n och det är SM-veckan som idag handlade om linkörning med draghund; längdskidor med hund. Jag blev lite nyfiken och har lite...
Svar
10
· Visningar
1 607
T
Hundavel & Ras Jag och sambon funderar på att skaffa en liten fransk bulldog och jag vill veta allt om just fransk bulldog! Jag undrar hur stora blir... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
32 507
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min äldsta är 16 år och kom på mig nu att det är 4 år sedan hon vaccinerades senast 😲
Svar
17
· Visningar
4 283
Senast: Tilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka