Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Frågan dök upp på FaceBook och jag bollar den hit. Hur tidigt på året låter ni era hundar bada ute? Flera pratar om att "om det är... 2
Svar
21
· Visningar
9 575
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund "Med ”Isle of dogs” slår Wes Anderson följe med den japanska mästaren Akira Kurosawa och skildrar tvångsförflyttade hundar som tvingas...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag fnissade när Bagge fick testa på barmarksdrag i ”Bagges hemlösa hundar” men blev samtidigt väldigt nyfiken! Hur tränar ni? Vad är...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Min tik på 7,5 år har jag sett det hängt flytningar från vulvan. Hon är kastrerad sen några år tillbaka. Flytningarna är klara. Hon...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: Amha
·
Övr. Hund Till tunn lhasa apsotik på 4 år. Hon är väldigt kräsen i maten och äter rätt små mängder i taget. Har ni några tips?
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hundavel & Ras Läst på om rasen och den känns fantastisk! Men vill veta mer om det. Ni som har en kan ni berätta allt. Läst att den kan vas ängslig...
Svar
8
· Visningar
1 939
Senast: Madick
·
Övr. Hund Här diskuterar vi allt som är relaterat till vallning. 10 11 12
Svar
236
· Visningar
19 119
Senast: Migo
·
Hundhälsa Inatt vaknade jag av att min 6 åriga labrador hade något som jag skulle beskriva som ett anfall, han skrek till, gnällde och spände hela...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: LittleJohn
·
Hundhälsa Bruce har lyckats ta sig in i min kompis väska vid obevakat ögonblick och tryckt i sig två sockermunkar. 5 kg vovve, två normalstora...
Svar
8
· Visningar
1 511
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa 6 dagar har gått sen analsäckarna togs bort och det läker fint. Men börjat klia nu. Krage på vid obevakade tillfällen, så då når hon...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min hund har brutit en mitten tå på bakbenet, exakt vilket ben kunde dom inte se så nu sitter jag och väntar på att få tid på...
Svar
11
· Visningar
1 939
Senast: snurrkola
·
  • Låst
Övr. Hund Dags att börja om igen, jösses vad vi uppdaterar! :D Börjar med en snöig bild på Frodos runda rumpa :d 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
147 295
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hjälp och råd! Lång text! Jag har en 5 årig tik som är sjuk men vi hittat inte varför. Allt började för ca 9 månader sedan då hon... 2
Svar
27
· Visningar
3 796
Senast: Sampi
·
Övr. Hund Jag känner att jag inte har tålamod eller ork kvar för vår yngling, drygt 2 år gammal hane. Jag är mammaledig så alltid hemma. Övriga... 2
Svar
36
· Visningar
4 396
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Nu har vi landat i Norge för årets lamning, och eftersom jag tenderar att bildbomba en del under den här perioden så gör jag en egen... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 263
·
Övr. Hund Fy faan, vad är det för fel på folk? Minns inte hur man gör spoilers, klicka inte på bilden i artikeln om ni har högt blodtryck. Förstår...
Svar
4
· Visningar
1 369
·
Hundhälsa Wira opererade bort analsckarna i torsdags, och än så länge ser allt fint ut men hon är så hård i magen att bajset stannar på väg ut och...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: movi
·
Hundhälsa Jag har sett en man i grannskapet som har strypkoppel på sin hund kombinerat med kopplet knytet som en ögla runt magen vid ljumskarna...
Svar
16
· Visningar
2 699
Senast: Amha
·
Hundhälsa Ännu en gång bevisas det att sk gathundar saknar skydd mot rabies. Denna gång hundar från Rumänien. Rumänien räknas som högriskland... 2
Svar
27
· Visningar
2 154
Senast: movi
·
Hundhälsa Hur länge får en vuxen hund lämnas instängd ensam i ett hus utan tillsyn/rastning? (Nej, det är INTE min hund.) Jag ser rekommendationer...
Svar
11
· Visningar
1 494
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka