Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 760
Senast: Pancakes
·
Övr. Hund Någon som har någon rekommendation? Den ska vara stabil, lätt och inte för bred, så man kommer igenom smala utrymmen. Och få plats med...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Utifrån trubbnostråden och mitt eget måndagsex: Hur ska uppfödare och valpköpare få information om ärftliga sjukdomar/svagheter? Det... 2
Svar
32
· Visningar
2 605
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Var hos vet i torsdags då jag tycker att hunden är så trött, slö och ser lite stelbent ut, går en koppellängd bakom mig. Hon opererade...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Undrar om riskerna vid kastrering av kryptochid hanhund med ena kulan i buken? Vet att det är en omfattande operation i jämförelse med...
Svar
12
· Visningar
1 603
Senast: Madick
·
Hundhälsa Är det så, att hunden blir tjock av tuggben? Skiljer sig i så fall sorterna åt? Jag försöker få ner min hund i vikt, och hon är väldigt...
Svar
19
· Visningar
8 657
Senast: Acto
·
Övr. Hund Ingen verkar ha startat en tråd? Lyssnade på P1 och Kaliber som just nu granskar försvarsmaken och deras hundar. Avsnittet som kommer... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
15 410
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Är det möjligt att effekten av kortison kan minska eller avta helt under användning, t.ex. att hunden först svarar jättebra på en hög...
Svar
13
· Visningar
6 403
Senast: Acto
·
Hundhälsa Min ena tik har alltid haft separationsångest, men hon har fungerat ganska bra ändå, kissat inne ibland när hon har varit ensam, men har... 2
Svar
23
· Visningar
4 019
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Hur ser era erfarenheter ut vad gäller könsmognad hos framför allt hanhundar? Vid vilken ålder kan de anses vuxna, när drar könsdriften...
Svar
17
· Visningar
2 043
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Utställningar, tävlingar och grejer har aldrig intresserat mig, jag är helt enkelt ingen tävlingsmänniska utan min hund är min vän i... 2
Svar
23
· Visningar
2 453
Senast: kolblakkur
·
Hundavel & Ras Jag har kommit i kontakt med en uppfödare som ska omplacera en unghund. Han klarade dock inte överrasknings momentet. Hon säger att han... 2
Svar
24
· Visningar
3 584
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Vad är det som händer? Jag har för liten inblick för att hänga med i svängarna nu känner jag, och kom ihåg att ni ju finns! (Nej, jag... 2
Svar
27
· Visningar
2 590
Hundavel & Ras För att utveckla frågan: finns det någon större typ av hund som har lågt intresse för att förfölja vilt? En ras över 20 kg som inte får... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
12 988
Senast: holymary
·
Övr. Hund Min sambo och jag ska skaffa hund! :D Det blir en vuxen hund. Förstagångshund för oss båda. Håller på och läser som en tok på internet... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 815
Senast: kolfinnur
·
Hundavel & Ras Jag och min pojkvän går i tankar att skaffa hund. Men vi känner oss helt vilse i djungeln av hundraser. Vad gäller storlek på hunden så...
Svar
10
· Visningar
1 559
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ni vet när man blir väckt mitt i natten av Hund som bara måste kissa och man slänger på sig morgonrocken och hoppar i foppatofflorna... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 856
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Börjar bli dax att planera för nästa hund imed tanterna hemma börjar bli gamla. Har kollat och försökt välja ras i flera år nu men... 2
Svar
29
· Visningar
3 984
Senast: Zoya
·
Övr. Hund När jag var ute idag och skulle rida till sandvägen som jag älskar så stannade en man bilen och sa att jag fick inte rida förbi deras... 17 18 19
Svar
376
· Visningar
28 387
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka