Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag tänkte vi kunde köra igång en liten lek. Det går då till så att jag börjar med att skriva två olika hundraser, och då ska nästa... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 582
Senast: IzeUnicorn
·
Övr. Hund Vid årsskiftet blev det ju nya regler kring friskvårdsbidrag och helt plötsligt kunde arbetsgivare godkänna såväl ridning som golf. Jag...
Svar
0
· Visningar
634
Hundavel & Ras Satt och funderade på detta medan jag läste i en annan tråd här. Om ni tänker ut den rasen som ni gillar absolut minst av alla raser... 2
Svar
34
· Visningar
2 522
Senast: sorbifolia
·
Hundhälsa Hej, Undrar om någon har erfarenhet av preparaten Azatioprin eller Imurel (som jag har förstått är det samma preparat men olika...
Svar
4
· Visningar
2 984
Senast: Acto
·
Hundhälsa Har snart ägt min engelska bulldog i 2 år, och peppar peppar, hon har varit frisk och väldigt fräsch i kroppen. Inga...
Svar
8
· Visningar
3 875
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver verkligen hjälp. Har precis fått hem en Bichon havanais valp på 7 månader, han är världens mysigaste men jag har ett...
Svar
9
· Visningar
3 144
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vovven har Metacam utskrivet av veterinär, han står på en daglig dos för ledproblem (9 år). Mitt klantarsel glömde medicinen när vi åkte...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Maira
·
Övr. Hund Min BC har precis fyllt två år, är precis så pigg och glad som en ung BC är och älskar att vi börjat träna agility! Han har alltid fått... 2
Svar
27
· Visningar
9 270
Senast: Ananas
·
Hundhälsa Dvärgschnauzern ska nu i april operera bort analsäckarna. Har förstått att det kan ge infektioner och även avföringsinkontinens, men hur...
Svar
1
· Visningar
1 456
Senast: Streckgubbe
·
Hundavel & Ras Vet verkligen inte vad jag ska göra eller vad detta kommer få för konsekvenser... Behöver hjälp/råd/tips! Jag har en SKK-reggad hane... 2
Svar
24
· Visningar
4 605
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Idag fick vi äntligen träffa en ortoped. En helt fantastisk sådan som var så fin mot min hund så att jag blir tårögd när jag tänker på... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 436
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag bor med mina hundar i en bostadsrätt och här på gården är rastning förbjuden. Jag förstår problematiken om folk börjar rasta sina... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 017
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Har en diskussion med sambon angående det, jag hävdar att bur är det bästa och enligt mig det enda säkra alternativet. Han hävdar att... 2
Svar
26
· Visningar
4 472
Hundhälsa Min 6 månaders gamla valp har mest troligt drabbats av Panosteit sedan 2 månader tillbaka. Hon är röntgad och det finns inga tecken på...
Svar
4
· Visningar
7 998
Senast: Is
·
Övr. Hund Min bror med familj flyttar snart till Rumänien och jag kommer såklart vilja åka och hälsa på lite då och då. Tanken är att ta med mig...
Svar
19
· Visningar
1 894
Hundavel & Ras Någon som har lite koll? Släkting som är sugen på ny hund men de behöver något av en soffpotatis som liksom de tar kortisar ute när... 2
Svar
21
· Visningar
4 431
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Jag har lite tankar kring att ta med hunden på lite resor till norge för fjällvandring och dyl. Har suttit och läst på lite kring vad...
Svar
9
· Visningar
1 343
Senast: canine
·
Hundhälsa Jag har en cockerspaniel som kom till mig som omplaceringshund. De enda fakta jag fick var att han var ca 3 år och hans namn. Så nu till...
Svar
2
· Visningar
1 665
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Så kom dom då de 5 småttingarna igår kväll. Lite dramatik blev det när det senare visade sig att första hanens navelsträng var dåligt... 21 22 23
Svar
451
· Visningar
53 408
Hundhälsa Det är så att jag har en sjukdom med värk och ont i leder. Jag har en halvtrappa upp till min lägenhet på ca 5 steg. Tidigare har jag...
Svar
13
· Visningar
5 179
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka