Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund nu är de snart dags att vaccinera vovven. vad får ni betala för en vaccination?
Svar
4
· Visningar
631
Senast: Meibla
·
Övr. Hund ...har varit hos veterinären idag....på en seniorkoll....hon var förvånansvärt fräsch...övervikt har hon ju, och en liten...
Svar
2
· Visningar
626
Övr. Hund Givetvis ska man ta betalt för en sådana också, men jag hickade till när jag läste en annons på valpar chiahuhua/papillon där prislappen...
Svar
18
· Visningar
3 820
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Fick precis ett klagomål av kvartersvärden över att min hund skäller. min hund skäller enbart om folk är på brevlådorna. är jag hemma är...
Svar
3
· Visningar
1 764
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund :eek: :eek: :eek: avmaskade valpen några dagar efter vi fick hem honom, i början av okt alltså. Men idag fick jag en chock, det...
Svar
9
· Visningar
3 274
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Min far är rätt sjuklig, och verkar ha tappat stinget helt pga sjukdom. (67 år). Jag funderar starkt på att ge honom en hund i...
Svar
13
· Visningar
1 175
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej gott folk. Nu har vi äntligen, äntligen fått hem vår valp. Han är en riktig cooling. Efter två minuters pip i bilen sov han i...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund har en engelsk springer spaniel valp på 6 mån, en grabb, han var ända fram tills för ett par veckor sen relativt lydig (tex så ska han...
Svar
15
· Visningar
1 272
Senast: wtf
·
B
Övr. Hund Avlivade min babylove beagle i måndags förra veckan. efter ett illa år med e-coliinfektioner i ögonen, diagnoser som "hon e bara gammal...
Svar
14
· Visningar
1 041
Senast: beagle
·
B
Övr. Hund Är det ngn som vet vem som är ansvarig för vad hunden gör när man vaktar ngn annans hund? Tar gärna emot svar med paragrafer... Har...
Svar
7
· Visningar
1 049
M
Övr. Hund Jag planerar att ta valpar på min Flat-tik. :banana: Hur svårt tror ni att det blir att sälja valparna? Jag bor i Stockholm. Tack...
Svar
16
· Visningar
1 728
Övr. Hund Jag ska som de flesta redan vet här inne skaffa mig en valp av rasen Grand Danois. Jag har nu fått "erbjudande"/tips om en hanvalp...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 729
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund med hund? Läste på en websida att deras viktgräns var så lågt som 5 kg. Kan inte vara många hundar som väger så lite? Är det helt...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Ska ev ta över en tik från en kompis...Kan man sterilisera en tik? Så att man slipper sära på hundarna när hon löper...Hon blir dessutom...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jag har ända sedan jag flyttade hemifrån funderat på att skaffa hund. Och som livet sser ut just nu så får jag nog nöja mig med att...
Svar
10
· Visningar
954
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Det är en ständig kamp när man har matglada labradorer.. :( Nu har jag lyckats få ner min vuxna tik till en normal och acceptabel...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 506
Senast: pussi
·
Övr. Hund Vi skaffade valp for tre veckor sedan. Cosmo ar en springer spaniel/collie/great pyrenees mix. Och Cosmo gillar att bitas. Nar man...
Svar
11
· Visningar
2 304
Senast: pussi
·
Övr. Hund Hur ska jag göra för att få Nallo mer uppmärksam på mig när han är kopplad? Är han lös går det jättebra. Men bor i tätbebyggt område så...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Mirre
·
D
Övr. Hund Min pappas schäfertik har nu fått 10 söta små valpar!! De är 1 vecka i morgon födda 29/9.Pappan är dobermann som va väldigt snabb upp på...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 335
Senast: ElCamino
·
J
Övr. Hund Vi tränade en del spår med leo när han var yngre. Men så blev han ordentligt getingstycken i ett spår, efter det så blev han lite...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Albert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp