Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Säger forkare Marie Sallander. Vad säger ni? Här är länken, Rapport Jag säger varken bu eller bä. För jag kan och vet så lite om...
2
Svar
32
· Visningar
3 328
Senast: Sol
·
Övr. Hund Hej! Ni måste tycka att jag är världens mest inkompetenta hundägare som finns, men jag måste fråga er ytterligare en sak.. Hur vet...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som vet om det finns fler bra forum än detta där man kan prata/läsa om hundar?
Svar
2
· Visningar
2 101
Senast: KickiH
·
L
Övr. Hund Hallåj! Tänkte höra här om det är fler än jag som har hanhund som det droppar blod ifrån könsorganet? Har hört att det kan vara...
Svar
9
· Visningar
14 503
Senast: Clintan
·
I
Övr. Hund 2 åriga eurasier vovven har haft nu ett tag några kindtänder som är typ hmm bruna nästan. Skiftar lite i ljusbrunaktigt. Ser inte så bra...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Icka
·
Övr. Hund Hej hej! Jag har några frågor kring valpens mat. Vår terrorist får mat fyra gånger per dag, fodret är uppblött med vatten i ca två...
Svar
7
· Visningar
2 527
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hur har era köpeavtal sett ut? Har ni varit med om att det med avtalet följer ett avtal där uppfödaren har haft rätt till parning/-ar...
Svar
8
· Visningar
1 176
J
Övr. Hund Aha, så gick det äntligen!!! Leo har alltid varit extremt svår att få att apportera, när han var ung så hade han en extrem...
Svar
7
· Visningar
823
Senast: julia_v
·
B
Övr. Hund Vad glad jag blev när jag läste på en annan sida på nätet om att XXXXX (visst får man väl inte skriva ut namn :confused: ) kommer till...
Svar
11
· Visningar
1 105
Senast: Dean
·
M
Övr. Hund HEJ! Min lilla vovve har fått 5 valpar och de är lite över 2 veckor så snart ska de börja äta någon typ av valpvälling/valpgröt innan...
Svar
16
· Visningar
8 135
Senast: Duvan
·
G
Övr. Hund Någon som har läs boken som är skriven av Barry Eaton?
Svar
8
· Visningar
1 368
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har inte hittat alls mycket information om rasen och skulel vilj ahöra lite från er som kommit i kontakt med den hur den är?
Svar
13
· Visningar
3 567
Senast: Icka
·
Övr. Hund Folk klagar på tikar som löper, en baggis säjer jag en tik löper tre veckor två ggr/år. Hanhundar löper så fort en tik löper och bor man...
2
Svar
21
· Visningar
2 081
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på pembroke och cardigan? Tycker de ser väldigt lika ut för mitt otränade corgie-öga. :o ;)
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Druvan
·
C
Övr. Hund Hej! Vi har köpt en JR valp, han kommer v. 45. :) Det är så att vi är inte helt säkra på vad Han ska heta. Så jag undrar om ni har...
Svar
9
· Visningar
1 389
Senast: desiree
·
Övr. Hund Hej, vi är spekulanter på en volvo v40. Någon som har sådan med hundbur? Går det att ha tvådelad i den utan att en vuxen Flat blir...
Svar
11
· Visningar
1 793
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Är dom som sina större rasfränder eller är dom mindre raslika och mer som sällskapshundar??? Tänker exempelvis på: tax olika typer...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har ju nu både labbevalptik plus en 2,5-årig labbetik hemma. Jag hade för avsikt att inte lägga mig i hundarnas sociala beteende...
Svar
9
· Visningar
931
Övr. Hund Trots att vi använder specialfoder till vår tik har hon fallit in i kli- och slickattacker igen. När vi besökte veterinären så berättade...
Svar
0
· Visningar
1 693
Senast: Darby
·
T
Övr. Hund Är lite inne på att köpa en bullterrier, någon som har erfarenhet av rasen och vill dela med sig? Kanske tips på bra uppfödare i...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp