Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Jag måste skriva av mig lite... Ja, det känns som om min hund har blivit stora killen och det bara på några dagar. :crazy: Ja, han är...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: Geezer
·
Övr. Hund Ja vad säger man? Jag blir förbannad!Först och främst på dessa som köper dessa hundar. Det är ju dom som skapar en marknad för detta...
Svar
14
· Visningar
1 132
Övr. Hund Imorse när jag vaknade så kilade jag upp på toaletten och då låg min lilla vovve Ruff på golvet och följde mig med blicken. När jag kom...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Det är så att jag har en schäferpojke på lite mer än fyra månader hemma som jag har tänkt träna och kanske tävla med i framtiden...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Vad måste man ha för papper för att ställa ut sin hund (stamtavla etc)?
Svar
2
· Visningar
649
Senast: skimmer
·
Övr. Hund Jag blir så matt, så less, så trött och så ARG. Min hund är tyvärr inte guds bästa barn, vi har haft stora problem med hans...
2
Svar
38
· Visningar
2 395
Senast: Calazirya
·
J
Övr. Hund Jag har gått i tankar om att köpa en chihuahua. Men jag vet inte så mycket om den rasen förutom att den är gudomligt söt. Vilka...
Svar
3
· Visningar
2 078
Senast: glittertuss
·
Övr. Hund Ni kanske kan hjälpa mig med en undran jag har? När jag gick i fyran, ca 1981/82 (dvs evigheter sen ;) ), hade en av mina lärare en...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jag har ganska nyligen kommit tillbaks till "min" brukshundsklubb, och tycker mycket är förändrat. Till det sämre, tyvärr...
Svar
10
· Visningar
922
Senast: Trissa
·
M
Övr. Hund Nu har vi haft våran hund i ungefär två månader och hon har blivit lite bättre men så fort vi inte är precis brevid så ska hon på och...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: maxxxime
·
S
Övr. Hund Finns det nån snäll människa som skulle kunna scanna in repotaget om chihuahuan och täckestestet till mig? Skulle vara jättesnällt ifall...
Svar
8
· Visningar
801
Senast: skimmer
·
Övr. Hund Äntligen är det bestämt, efter mycket funderingar hit och dit. Har jag tid eller inte. Men nu så har jag bestämt mig. Jag ska skaffa...
Svar
7
· Visningar
992
Övr. Hund Som en del vet så har jag en gammal tik som har lite övervikt, det är en sch/bc blandning och hon är inne på sitt 14:e år nu...
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Det är inte så långt kvar tills det är dags att fira in det nya året. För min del har planeringen redan börjat eftersom vi har en liten...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag badar min vovve var fjärde månad. Då med schampoo, föning och hela baletten... Under juni-augusti så badar han ofta i havet men då...
Svar
8
· Visningar
3 045
Senast: nitroglycerin
·
L
Övr. Hund Om vovven har dåliga höfter, kan detta ses på något annat sätt än på en röntgen? Syns det om det börjar utvecklas och hur? //Lenizen...
Svar
10
· Visningar
926
Senast: Kilauea
·
G
Övr. Hund På SKK:s hemsida kan man ju hitta utställningar, och i Hundsport.. Men det verkar som om många inofficiella uställningar inte finns med...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: glee
·
F
Övr. Hund Vår 13-veckors valp har börjat hoppa upp i soffan när vi inte är i närheten. Vi har sedan dag ett alltid sagt "nej" när hon velat hoppa...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Att om exakt en vecka sånär som på någon timme har vi hämtat vår valp! Jag gissar att små (eller ganska stora, faktiskt) tassar kommer...
Svar
11
· Visningar
966
Senast: cassiopeja
·
C
Övr. Hund Jag är nämligen :devil: trött på sambons tax (han hade den innan han träffade mig) då han markerar revir inne :mad: . Idag har han...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: EmblaAsk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp