Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Vi har en nästan 3 årig tik. När hon löper har hon ett väldigt konstigt beteende bla att hon pressar sig under min pappas säng mitt på...
Svar
2
· Visningar
27 311
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Ibland när jag kallar in min tik så kommer hon i 190 rätt in i benen på mig. Idag resulterade detta i att jag låg och krälade bland...
Svar
8
· Visningar
954
Senast: GaurdianAngel
·
G
Övr. Hund :o :o Har beställt en hel massa köttben till mina hundar. HUR mkt hade jag ingen aning om :eek: :eek: :eek: HJÄLP!! Nu blir...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jo, vem har sagt att hund och katt är värsta fiender? Kan inte dom bråka på skoj?! Det gör mina iallafall :D Du har en sumploppa...
Svar
11
· Visningar
864
Senast: satanic
·
C
Övr. Hund Idag skulle jag hämta ett paket på Posten (Lantmännen här i byn) och tog hundarna med mig i bilen. När jag hade hämtat mitt paket och...
Svar
15
· Visningar
1 323
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Finns det någon som ger detta foder till sin schäfer? Är det ett bra foder? Min uppfödare gav det till sina vuxna hundar och nu har jag...
Svar
10
· Visningar
1 089
Senast: linafina
·
G
Övr. Hund Hur vet man om ens hund är registrerad i Jordbruksverkets hundregister? Enligt deras hemsida skulle de skicka ut brev till alla...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: glee
·
Övr. Hund Vad ska man göra om ens valp är överdrivet mammig? Jag vet ju att hundar kan vara det men jag undrar om det är normalt att dom är så som...
Svar
6
· Visningar
3 646
Senast: linafina
·
C
Övr. Hund I slutet på juli blev min jämte slö och halsen svullnade upp på honom, så vi åkte akut till jourhavande veterinär (distrikt) och han...
Svar
0
· Visningar
1 790
Senast: Clintan
·
M
Övr. Hund Hur mycket ungefär kan en terrier på 30 cm i mankhöjd väga? 7 kg? Mer eller mindre?
Svar
2
· Visningar
659
Senast: mulis
·
Övr. Hund Var på en mycket uppskattad träning igår med unghunden i med ett gäng som jag tränar med ett par gånger om året, vi har samma ras och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 396
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Uppfödaren ringde. Hon har fått tillbaka två av sina uppfödningar (pga oseriös ägare och allergi)och söker nu nytt hem. I tankarna...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har på flera ställen sett protestlistor mot hundkapplöpning men har inte skrivit på för jag tycker inte jag har tillräcklig kunskap...
2
Svar
23
· Visningar
2 956
Senast: whipsy
·
Övr. Hund Vad tycker ni är ett lämpligt pris för en hund som behöver omplaceras. Tänkte på en större hund.....
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Om man har bestämt sig för ras men ska välja uppfödare, har ni några förslag på frågor man kan ställa till olika uppfödare för att få en...
Svar
5
· Visningar
10 178
M
Övr. Hund jag och min sambo har så smått börjat fundera på att skaffa hund. problemet är att vi båda jobbar normala dagar och måste således vara...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Milosari
·
Övr. Hund var får man tag på hundgaller? Har försökt googla men hittar inte och bilen har ingen svensk "egen" hemsida (vad jag vet?). Finns...
Svar
3
· Visningar
1 403
Senast: Mammadutt
·
E
Övr. Hund Hejsan alla! :) Jag har en dvärgshnauzer som har lätt att "gå upp i vikt". Vi ger honom 1 dl på morgonen och 1 dl på kvällen. Är det...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund :eek: Det ringde en tjej idag från SKK som ville ha en foxterrier till domarutbildningen, eller om det var en konferance :confused: ...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Macken22
·
C
Övr. Hund Hej allihopa! Är ny här på sidan... :) Tänkte bara berätta att jag var ute och surfade lite på olika hund sidor å så råkade jag...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Cornelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp