Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hej! Är det någon är inne som har dobermann?? Var kommer den ifrån isåfall?
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Ebine
·
S
Övr. Hund Shakira... :) va bara tvungen o vissa hur söt hon är... :) 2
Svar
35
· Visningar
2 056
Senast: SweetOlivia
·
Övr. Hund jag har problem med att min hund drar och skäller på andra hundar när vi är ute. Har försökt träna efter diverse tips. Men igår läste...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej allesammans! Behöver man/vi verkligen gå valpkurs? Jag har en 10 1/2 veckors Ridgeback som kan sitt, ligg och inkallning (även...
Svar
12
· Visningar
9 706
Övr. Hund hur duktiga är ni med reflexer på era hundar? vad har ni för någon/några? har ni lampor också? har ni reflexer på er själva? väldigt... 2
Svar
20
· Visningar
1 718
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Nu är vår gammelhund borta. Vi har hela hösten vetat att det är slut snart men i morse vaknade jag av att han var orolig och när jag...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund har era hundar några speciella egenheter? Nallo älskar starka halstabletter, citron och morötter. Lyssnar på kommandot trava och... 2
Svar
27
· Visningar
1 834
Senast: Mitra
·
B
Hundträning Hur tränar man inkallning på bästa sätt ? Min hund har blivit "tonåring" :smirk: och hon lyssnar inte lika bra som förut :mad: . Jag... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
16 809
Senast: UrsusRex
·
J
Övr. Hund HA!! Har idag blivit med valp!! :bump: Har blivit huvudlöst förälskad i english toy terrier, var hos uppfödaren i tisdags. Får hem...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: skogsflicka
·
Övr. Hund Vi ska då äntligen låta labradoren genomgå det första anlagsprovet i viltspår. Taxklubben kör fram till snön kommer.. Dock funderar...
Svar
5
· Visningar
834
Senast: Thelma
·
X
Övr. Hund Mamma o pappa skaffade sej en schäfer som jag blev helt förälskad i för 2½ år sen.. ;) Hon är helt underbar ! Jätte snäll & go. Hon...
Svar
10
· Visningar
800
·
Övr. Hund Fy fan för sånt säger jag. en gubbe i våran stadsdel har en tik som fått valpar...och vad gör han sen ? Jo, han delar ut valparna till... 2
Svar
34
· Visningar
3 008
Senast: SessCa
·
Övr. Hund Ska klippa vovvsingen imorrn, tänkte att hälften nog är lagom, men svansen får hon inte röra! Tänk om jag ångrar mig... emn söt kommer...
Svar
13
· Visningar
920
Senast: Glimfeather
·
M
Övr. Hund där de avlivade 14 valpar av rasen vavva och yorkshire, de var för unga att sättas i karantän....detta är förjä :devil: ligt rent ut...
Svar
7
· Visningar
975
Senast: MissDaisy
·
Övr. Hund Lite Valpbilder för dom som är sugna :) Dags för lite bus Slita sönder strumpan Fullt ös ZzZzZZzzzZZzZ Snark...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Mammadutt
·
M
Övr. Hund I dag när jag och min valp låg och gosade i soffan upptäckte min sambo en fästing på hunden... Jag har aldrig varit med om fästingar så... 2
Svar
22
· Visningar
1 888
Senast: Glimfeather
·
M
Övr. Hund Jag har en liten och ganska gammal hund. 12 år. Hon är lydig om man menar med att jag alltid kan lita på henne, hon är lätt att ha med...
Svar
10
· Visningar
808
Senast: thea
·
Övr. Hund Någon som är intresserad av att träffas, med eller utan hund!? För tillfället studerar jag på halvtid och distans, mitt enda sällskap...
Svar
5
· Visningar
988
P
Övr. Hund iofs fick jag hem henne när hon endast var 5 veckor, hon är född 6 september. 5 veckor
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: Nala9
·
U
Övr. Hund Hej! Jag fick frågan om jag visste något om viltspårprov eftersom jag är jägare. Skrev ett svar i P.M men det kanske blev för långt...
Svar
2
· Visningar
1 272
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Leverera valp vid 12 veckor?
  • Uppdateringstråd 31