Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Är det någon här som har en korsning Jack Russel/Silky Terrier? Vill gärna se bilder isåfall och se om det är likt vår hund. Annars...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Poxz
·
Övr. Hund Vaknade vid 4-snaret imorse av att Penny ville ut. Slapper ut henne och gar och satter pa CNN pa tv:n. Har tittat kanske 20 minuter nar...
Svar
3
· Visningar
1 989
Senast: Darby
·
Övr. Hund Jag blir bara mer och mer förtjust i min lilla dvärgpinscherflicka (4 månader). Det mesta fungerar helt förträffligt. Hon hänger med...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: Pangare
·
A
Övr. Hund har tänkt köpa en liten hund. alltså en pytteliten typ chichuaua eller någon liknande. har nån några förslag?
2
Svar
25
· Visningar
5 615
Senast: Shettisar
·
L
Övr. Hund Detta har säkert varit uppe 1000 gånger förr men men. Har din hund någon speciell liten egenhet för sig? Våran har fått för sig (Vid...
Svar
16
· Visningar
1 395
Senast: glee
·
Övr. Hund :) :) Jösses så korkad man får bli :smirk: Jag har varit lite smågrinig på Hugo ibland eftersom han inte riktigt vill lyssna...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Sablar22
·
I
Övr. Hund Jepp så har man varit hundägare i ett år och därmed så är det ett år sedan han vaccinerades hos sin gamla matte. Har hans kvitto...
Svar
15
· Visningar
1 443
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Ordentlig som jag är :cool: kollar jag upp kostnaden innan drömmarna om en egen hund tar över. Vad kostar foder, försäkring osv för...
Svar
15
· Visningar
3 136
Senast: Karolina
·
Övr. Hund Jag vill tacka er alla som besöker detta forum, både ni som delar min åsikt och ni som inte gör det. Den respons jag fått på mina frågor...
Svar
15
· Visningar
1 148
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Vad kostar sådana ? Har inte tänkt köpa mig en...nu :smirk: , blev bara smått intresserad då mormor i stallet hade en sådan. Något sånt...
Svar
3
· Visningar
1 693
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Imorgon ska vi åka och tävla med pållen och det är en bit att åka, närmare bestämt 18 mil enkel resa. Så vi funderade hur vi skulle göra...
Svar
9
· Visningar
1 022
Övr. Hund Min snart 9 månaders jämte tik har börjat med en jätte farlig syselsätnig när hon är ensam hema. :crazy: Hon bitter sönder elkablar...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: glee
·
Övr. Hund Vår schäfervalp är tio veckor nu snart elva och han har jättesvårt för att fatta att nej är nej. Jag har övat honom varje dag med hjälp...
2
Svar
26
· Visningar
1 951
Senast: linafina
·
Övr. Hund Hej igen... Nu har vi bestämt oss för hundras (Rhodesian Ridgeback), och ska träffa några uppfödare jag haft telefonkontakt med nästa...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: glee
·
H
Övr. Hund Halloj. Jag vill gärna skaffa hund, men vet inte vilken ras som är mest lämplig för mig och min sambo. Vi bor i en 2a på 60 kvadrat, men...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: horsewhisper
·
T
Övr. Hund Märkte för ett tag sedan att min ena hund inte var sig lik. Trött och håglös för att sedan få ett ryck på ett par timmar men 'dog' sedan...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Ti_Ti
·
F
Övr. Hund Nu är jag sur på er här på Hundforumet! Varför har ni inte berättat vilka underbara hundar frallor är? :love: Träffade en för ett par...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Jag har en inre hund. Det är en liten strävhårig tax med attitydproblem och typisk taxövervikt. Den avskyr att gå på promenader, hatar...
Svar
3
· Visningar
793
M
Övr. Hund jag har alltid fått höra att hundar inte kan titta på teve, pga... nånting.. men nu när jag låg o tittade på hoppning på os så såg jag...
Svar
15
· Visningar
1 057
Senast: Sablar22
·
S
Övr. Hund nån som har en pudel? Jag har en dvärjpudel kille på 7 månader...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: cazpario
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp