Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon här som har en sådan? Undrar lite allmänt om denna ras?! Har hört att det är en stor hund i litet format, stämmer detta? Krävs mkt...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: cämela
·
Övr. Hund ...någon som provat det? jag har varit i kontakt med en hundpsykolog och hon rekommenderade mig att ta henne till en kiropraktor först...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: tabac
·
Övr. Hund Nu kokar jag av ilska! :mad: Släppte min hund (en 8 mån JR) på vår (hyreshusets)gräsmatta för en stund sedan. Han springer som vanligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 030
Senast: Stollan
·
K
Övr. Hund Tror det är dags att börja kolla efter en till krabat som kan avlasta min stackars tik. Vi tränar och promenerar från morgon till...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: KaZa
·
Övr. Hund vad finns det för hundar förutom pudlar som är allergivänliga?
Svar
8
· Visningar
9 046
M
Övr. Hund ja som rider på andra hundar, vilket sorts beteende är det? dominans? om en hund lägger sig på en annan hund? vilket beteende?
Svar
11
· Visningar
2 014
Senast: Shettisar
·
Y
Övr. Hund Lägga in en sånhär annons eller borde jag ändra på den? Det är första hund-annonsen jag lägger in, så. Kan hundar få valpar vid...
Svar
4
· Visningar
1 201
Senast: Yellow_Dino
·
Övr. Hund Hej! Jag skrev en tråd tidigare ang foderbyte men fick inga svar. Jag har ringt till vet. och han sa att jag kunde byta. Vet ni något...
Svar
4
· Visningar
1 583
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Lite nyfiken bara. Hur ofta och hur många kullar kan man ta på en tik innan den ska gå i pension. Och vid vilken ålder är det lämpligt...
Svar
7
· Visningar
9 279
Övr. Hund Såg ett inslag på TV4 imorse om en hund (vet ej vad det var för ras) som hade fötts utan framben. Hunden var nu vuxen och då den skulle...
Svar
12
· Visningar
1 095
Senast: Albatross
·
C
Övr. Hund Hoppas att det är ok att skriva detta här, tycker inte direkt att det är en hundfråga egentligen utan mer om vad som gäller i hyreshus...
Svar
7
· Visningar
9 432
Senast: cissiny
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet? Finns det kennlar som föder upp tax, men ingen inriktning på jakt? vilka andra typer av aktiviter är lämplig...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Jag har fallit för en ras, nästa rashund kommer bli en lancashire heeler :love: haha så söta små rackare :p Har anmält mig hos olika...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Har hittat löss på hunden min ett par gånger nu :crazy: Dagen efter han varit och bråkat med igelkottarna så jag antar att det är...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Mischmasch
·
T
Övr. Hund Hej. Jag underar vad ni tror om Dalmatiner blandat med Golden? Jag är medveten om att det inte går att säga till 100 % vad det gäller...
Svar
12
· Visningar
2 490
Övr. Hund Någon som har en sån? Min hovslagare har en och jag tycker den är helhäftig! Skulle gärna vilja veta mer om dom, då jag försöker...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Jaha då blir det ett besök hos veterinären på måndag med storkillen... Han har fått en massa utslag på huvudet och kinderna som ser ut...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Aningsfull
·
A
Övr. Hund Åker till veterinären med greyhounden var 8:e vecka eftersom hennes pulpa växer "med klorna" så det går inte att klippa dom själv...Men...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: whipsy
·
K
Övr. Hund Jag funderar att till hösten para min blandrastik på 4 år. Men har lite funderingar kring valet av hanhunden? Har ni några speciella...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
14 271
Senast: cassina
·
Övr. Hund Reagerar era hundar på när ni byter kläder? Jag fick mig ett gott skratt idag när jag och valpen kom hem från stallet. Efter...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Madde85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp