Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund nån som har en pudel? Jag har en dvärjpudel kille på 7 månader...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: cazpario
·
Övr. Hund Är det någon här som håller på eller har hållit på med det? Börjar bli mer och mer sugen på det, så jag är nu toknyfiken :D...
Svar
7
· Visningar
1 246
Övr. Hund Är det någon som gör det här? För några år sedan när vi var på gång att köpa valp så hälsade vi på hemma hos ett äldre par. De lagade...
Svar
8
· Visningar
7 110
Senast: Zoya
·
L
Övr. Hund Vet inte om jag har stavat det rätt men jag hoppas att ni förstår vad jag menar... Jag var hos vet. med min goldenkille igår. Han har...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: Liza
·
Övr. Hund ..i allra hogsta grad hos Penny, var 2-ariga blandrastik aven fast hon ar steriliserad. Forra veckan sa forsvann namligen en av vara...
Svar
6
· Visningar
1 019
Senast: Springer
·
Övr. Hund Gamlingen är nyopererad, två ggr på raken pga att hon är en fenomenal utbrytardrottning. :mad: Opererades igår och det plockades...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: kpist
·
Övr. Hund Någon som har några erfarenheter av denna hundras?
Svar
13
· Visningar
1 164
Senast: Indyhope
·
J
Övr. Hund Min hund är ju som jag nog har nämt inte riktigt normal :D Nu idag så hittade jag honom sovandes i badkaret!!!! :confused...
Svar
14
· Visningar
1 363
Senast: julia_v
·
Y
Övr. Hund Kan man lägga in en sånhär annons eller borde jag ändra på den? Det är första hund-annonsen jag lägger in, så. Kan hundar få valpar vid...
Svar
1
· Visningar
1 237
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Valpen är hemma nu och det funkar jättebra! MEN. Han biter ju på allt och alla när han är på "det" humöret... Han har sylvassa...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Seabaz
·
J
Övr. Hund Hejsan! Min förra hund blev bara 7 år och hon fick Leukemi... :( Nu har vi fått ett arbete i skolan om att skriva om en sjukdom på...
Svar
0
· Visningar
2 253
Senast: Juvelflickan
·
N
Övr. Hund Är det någon här på sidan som har en Norfolkterrier? För-och nackdelar? Hur bör man vara som person för att passa ihop med en sådan...
Svar
1
· Visningar
948
Senast: CA
·
Övr. Hund ska jag åka och hämta min samojedtjej hos uppfödaren. Åh jag längtar verkligen efter att få hem min lilla tjej. :bump: :) men...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: beda
·
Övr. Hund Min valp (strax 14veckor) äter som en häst, hon äter RC Mini junior och enligt förpackningen ska de äta 50g om de väger 2 kg. Min väger...
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: QuickStar
·
F
Övr. Hund Om 2½ vecka är det kursstart för mig och vovvsan! Dags för Allmänlydnadspasset och jag är så spänd av förväntan! Äntligen ska det bli...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Är helt förälskad... bläddrade lite bland några raser och upptäckte den här... :love: :angel: Har ni några tips när det gäller...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Hejsan! Någon av er som är sugen på att ta en promenad ute i Badelunda på söndag? /Evelina och vovvarna :D
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: baa
·
Övr. Hund Min hund träffade en rasfrände idag. Min jycke är drygt 8 år och den andra hannen runt 1 så de lekte en hel del. Men varför envisades...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Rie
·
J
Övr. Hund På fredag kväll bär det av till Medevi Brunn. Närmare bestämt till Dalmatiner riksutställningen :) Det blir sista utställningen för...
Svar
1
· Visningar
591
Senast: Pip
·
Övr. Hund hej, jag ska kastrera min krypt-chihuahua i höst och funderar lite hur jag ska göra efter kastrationen, han kommer ju öppnas upp då ena...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp